Hoe maatwerk krijg ik uit computer?

• Topicstarter Topicstarter Saxx0n
  • Startdatum Startdatum
S

Saxx0n

Guest
Beste mensen,

Ik zou graag een casemod van EVE Online "Megathron" ship bouwen maar moet ik eerst een juist maatwerk uit computer krijgen. Hoe?

Zie een screenshots:

47.jpg

s_641_0.jpg

megathron_3dmax.jpg

ik hoop dat jullie me helpen kunt.

Gr Saxx0n

Beste mensen,

Sorry me want ik schrijf niet goed nederlands taal, ik ben helaas doof.

Iemand helpt mij om verbeterde nederlands taal te maken:

ik ben op zoek naar de maten van mijn model, zodat ik de schaal van de lijnen kan bepalen

Ik denk dat hij wil weten hoe hij een maatgeving kan toepassen op zijn model. Hij heeft nu een bepaalde tekening in autocad ofzo en wil nu weten hoe hij aan moet geven wat de maten van die tekening kan zijn.

Althans.. ik gok dat hij dat bedoelt..

Ik denk dat hij wil weten hoe hij een maatgeving kan toepassen op zijn model. Hij heeft nu een bepaalde tekening in autocad ofzo en wil nu weten hoe hij aan moet geven wat de maten van die tekening kan zijn.

Althans.. ik gok dat hij dat bedoelt..

Ja inderdaad dat mijn bedoeling :)

Kunt je mij helpen dan?

Ik denk dat Plotterwelt wel weet hoe je dit moet doen. Hij heeft zo'n plotter "een grote printer" en die kan'ie volgens mij aansluiten op 3dsMAX en zo de onderdelen uit de computer op papier zetten. Daarna trek je ze over op hout (of metaal), knip/zaag je ze uit en lijm ze in elkaar.

Ik denk dat Plotterwelt wel weet hoe je dit moet doen. Hij heeft zo'n plotter "een grote printer" en die kan'ie volgens mij aansluiten op 3dsMAX en zo de onderdelen uit de computer op papier zetten. Daarna trek je ze over op hout (of metaal), knip/zaag je ze uit en lijm ze in elkaar.

Thnx ya, ik zal aan hem vragen

Deze vraag is vrij recent nog op het forum gesteld en beantwoord, ik kan het alleen zo snel niet vinden.

Het gaat er toch om.. je hebt een lijn in je tekening zonder een bepaalde lengte.. nu wil je kunnen aangeven, 'die lijn is 30 centimeter' ?

Plotterwelt kan geen 3D tekeningen uittekenen/printen

Ik heb een tekenplotter om PDF´s uit te tekenen

Mvg Johan

Ik heb al een 3d tekening, ik hoeft maar alleen maten/schaal hebben.

Back