hoe mamba 25 calibreren???

• Topicstarter Topicstarter losimamba25
  • Startdatum Startdatum
Accu wel opgeladen ;) ?

Als ik het me goed herinner moet je eerst de accu aansluiten en dan de regelaar aanzetten... en als die lampjes gaan knipperen kun je beginnen met instellen

Vaak hoef je die calibratie niet uit te voeren hoor. Hangt ook van je zender af, welke zender gebruik je?

Zorg in ieder geval dat je bij je zender het bereik van je gas/rem helemaal maximaal hebt staan (end point adjustment)

De batterij was vol alleen branden die leds niet als ik de regelaar onder spanning zet, hij deed het wel toen ik hem aan deed, ging ie alleen naar voren. Nu denk ik dat ik al weet hoe je in dat calibratie menu komt, vol gas dan de regelaar aandoen alleen kan ik het nog niet testen want m´n micro switch is kapot :mad: . De zender die ik gebruik is de originele 27mhz FM SYNTHESIZED van Teamlosi zelf, waar ik overigens ook niet over te spreken ben..... dat ding stoort ontiegelijk op alle 6 freq. Jammer... nu moet ik nog een andere set kopen ook denk ik........ Ik hou jullie op de hoogte als het gelukt is!

En het is gelukt! Het probleem was dat de esc niet reageerde op de throttle maar wel op de brake, dus ben begonnen met de brake wat hij dan dus aanzag voor de throttle, en na het callibreren op de zender de boel omgedraaid. Toch bedankt voor jullie meedenken. :lol:

Back