Hoe moet ik dit verkomen?

Wat mijn probleem dus is mijn heli valt wel is om tijdens het vliegen dus breken de rotor bladen af hoe kan ik dit verkomen??

ik hoef geen opmerkingen over mijn speling want dat hoor ik tog al eidere en ik doe mijn best al.

een trainingssetje zijn 2 dunne carbon stokjes van 2 a 3 mm dik en lengte 50 cm met aan elk uiteinde een pingpong balletje bevestigd.
Dit kruiselings onder de heli hangen en je slaat bijna niet meer om.

Laatst bewerkt:
Even het een en ander verwijdert en aangepast:

Heren, je hoeft niet te reageren, wat!, liever niet reageren als je niets zinnings heb te melden!
Elkaar wat tarten is NIET de manier, dat moeten jullie ook weten....

Aan de topic starter, je kan proberen eerst het in word, of een andere tekstverwerker te typen om te kijken waar je fouten liggen, voordat je het hier plaats, er zijn genoeg programma's welke de spelling kunnen controleren, dus je mag daar best wel wat moeite voor doen, je wil toch graag geholpen worden ????

Het is welk de richtlijn om hier normaal ABN te typen. Msn taal, en dergelijke word NIET op prijs gesteld, en men verwacxht ook wel dat je je normaal te kunnen gedragen, dit geld voor iedereen, dus ook voor de reageerders en topicstarters!.....

Alvast bedankt: Emil (mod)

Ik lees en verbeter mijn berichten minstens 3X, en nogsteeds staan er fouten in.
Ik ben dislecties, dus dat helpt ook niet echt.
Maar dat betekend niet dat er niet een goed leesbaar bericht uit komt en ik krijg nooit opmerkingen.
En vragen dat mensen niet op je "speling" letten is natuurlijk de manier om er zeker van te zijn dat mensen commentaar gaan geven.

Slechte spelling word alleen beter als je continu jezelf(!) verbeterd dus mensen vragen om er op te letten heeft een averechts effect.

Dit alles ook nog eens gecombineerd met een titel die werkelijk nergens op slaat (hoewel de verwijderde berichten hier niet over gingen).

Het is welk de richtlijn om hier normaal ABN te typen. Msn taal, en dergelijke word NIET op prijs gesteld, en men verwacxht ook wel dat je je normaal te kunnen gedragen, dit geld voor iedereen, dus ook voor de reageerders en topicstarters!.....

Sorry hoor, maar dit vind ik ook niet echt getuigen van een voorbeeld van goed ABN.
Maar waar maken we ons eigenlijk druk om?

En voor Rattie, niet te wilde stuurbewegingen maken, om te voorkomen dat je een bladstrike
krijgt. Dan valt ie ook uit de lucht.

Gr, Moelie.

laf hoor om iemand zo af te zeiken op z,n dislectie . erg zwak !

Er wordt niemand afgezeken op zijn dyslexie.
Topicstarter heeft nergens aangegeven dyslectisch te zijn.
Verder heeft topicstarter in den beginne zich niet erg populair gemaakt door velerlei vage opmerkingen richting mensen die hem wilden helpen, maar wel vroegen om zich beter uit te drukken en op zijn spelling te letten.

Eerst goed lezen voordat je zelf mensen afzeikt a.u.b.
Beetje vaag ook om ruim 2 maanden later nog eens commentaar te komen geven

Back