Jaaaren geleden heb ik eens een shell gekregen van Sinterklaas van een Fiat Ritmo 105TC in de schaal 1 op 8, omdat ik een groot liefhebber ben van de Ritmo. Zie ook mijn site transritmo.nl. Het gevaarte heeft al die tijd in de kast gelegen tot op heden. Nu is het tijd om er werk van te maken... Ik weet alleen niet hoe eigenlijk te werk te gaan. Deze shell zou moeten passen op een 1/8 model met een wielbasis van 320-330 mm en een breedte van 310mm. Dus.
Heeft iemand een idee voor mij welke donor ik zou kunnen gebruiken hiervoor? Zijn er ook elektro motoren of alleen nitro motoren voor deze specifieke maat? Een statisch model is te overwegen. Punt is dat ik ook niet heel veel geld wil uitgeven. Een paar honderd euro hoogstens.
Het moge duidelijk zijn dat ik een absolute beginner ben met deze materie.
Daarom hoop ik dat er iemand is die mij in de goede richting kan/wil sturen.
Alvast bedankt.
Groet.
Rene

Heeft iemand een idee voor mij welke donor ik zou kunnen gebruiken hiervoor? Zijn er ook elektro motoren of alleen nitro motoren voor deze specifieke maat? Een statisch model is te overwegen. Punt is dat ik ook niet heel veel geld wil uitgeven. Een paar honderd euro hoogstens.
Het moge duidelijk zijn dat ik een absolute beginner ben met deze materie.
Daarom hoop ik dat er iemand is die mij in de goede richting kan/wil sturen.
Alvast bedankt.
Groet.
Rene