Om maar eens met de gejatte tittel van een kinderboek binnen te vallen.
Stel, ik kan meer dan 5 minuten mijn auto op de baan houden en met andere rijders meerijden.
Dan zou de volgende stap zijn...met wedstrijden meedoen.
Ik denk dat velen dat niet overwegen omdat ze niet weten wat er bij komt kijken. Ik ook niet.
1) De meesten denken dat binnen kortste keren naast de baan staan omdat ze door de grotere goden van de baan zijn gereden. Misschien de eerste misvatting?
2) Dat ze 1 heat kunnen rijden en dan teleurgesteld naar huis worden gestuurd. Met judo mag je de eerste 2 wedstrijden niet verliezen anders kan je naar huis.
3) Wat heb je nodig om wedstrijden mee te doen? Een vrachtwagen met reserve onderdelen? 10 accu's?
4) Hoeveel mag ik eigenlijk aan mijn auto veranderen tijdens de wedstrijd? Nieuwe body, nieuw chassis, nieuwe motor of regelaar?
5) Een transponder? Wat is dat? Hoe kom ik er aan? Wat Kost die?
Hoe overleef je nou eigenlijk een wedstrijd.
6) Is er een goede tactiek voor een beginnende wedstrijdrijder? Moet die volgas proberen iedereen voorbij te komen?
7) Wat moet je doen als je auto tijdens een heat niet lekker stuurt en dus kans maakt om de hekken in te vliegen? Deze heat stoppen en repareren en volgende heat beter? Of proberen de heat af te maken omdat er misschien andere uitvallen en een aantal plaatsen kan winnen?
8 ) Wat is dat met finale A en finale B? Heb je dan 2 winnaars?
9 ) Wedstrijden, wat kost dat nou eigenlijk (hollandse gedachte)?
Zoals mijn vragen al duidelijk maken, ik heb geen idee waar ik het over heb.
Maar als het een beetje inzichtelijk wordt, komen er misschien wat meer wedstrijd rijders?
Het lijkt me een leuke discussie.
Groeten,
Theo
Stel, ik kan meer dan 5 minuten mijn auto op de baan houden en met andere rijders meerijden.
Dan zou de volgende stap zijn...met wedstrijden meedoen.
Ik denk dat velen dat niet overwegen omdat ze niet weten wat er bij komt kijken. Ik ook niet.
1) De meesten denken dat binnen kortste keren naast de baan staan omdat ze door de grotere goden van de baan zijn gereden. Misschien de eerste misvatting?
2) Dat ze 1 heat kunnen rijden en dan teleurgesteld naar huis worden gestuurd. Met judo mag je de eerste 2 wedstrijden niet verliezen anders kan je naar huis.
3) Wat heb je nodig om wedstrijden mee te doen? Een vrachtwagen met reserve onderdelen? 10 accu's?
4) Hoeveel mag ik eigenlijk aan mijn auto veranderen tijdens de wedstrijd? Nieuwe body, nieuw chassis, nieuwe motor of regelaar?
5) Een transponder? Wat is dat? Hoe kom ik er aan? Wat Kost die?
Hoe overleef je nou eigenlijk een wedstrijd.
6) Is er een goede tactiek voor een beginnende wedstrijdrijder? Moet die volgas proberen iedereen voorbij te komen?
7) Wat moet je doen als je auto tijdens een heat niet lekker stuurt en dus kans maakt om de hekken in te vliegen? Deze heat stoppen en repareren en volgende heat beter? Of proberen de heat af te maken omdat er misschien andere uitvallen en een aantal plaatsen kan winnen?
8 ) Wat is dat met finale A en finale B? Heb je dan 2 winnaars?
9 ) Wedstrijden, wat kost dat nou eigenlijk (hollandse gedachte)?
Zoals mijn vragen al duidelijk maken, ik heb geen idee waar ik het over heb.
Maar als het een beetje inzichtelijk wordt, komen er misschien wat meer wedstrijd rijders?
Het lijkt me een leuke discussie.
Groeten,
Theo