Hoe programmeer je de Crow functie voor de Radian PRO in de DX8

Ik zou graag de Crow functie programmeren in mijn DX8 voor de Radian PRO, wat je er precies mee kan is mij nog niet helemaal duidelijk, maar doordat je tegelijk de beide Flaps Down geeft en de beide Ailerons Up geeft dit een remwerking.
Wie kent en gebruikt deze functie en kan er wat meer over vertellen

Jan

Er is onlangs een update gekomen speciaal voor de DX8 met een heel programma voor zwevers . Ik denk dat in dat programma ook de crow zal zitten .
Je moet je zender registreren op spektrum community en dan kan je update dowloaden . :cool:

Er is onlangs een update gekomen speciaal voor de DX8 met een heel programma voor zwevers . Ik denk dat in dat programma ook de crow zal zitten .
Je moet je zender registreren op spektrum community en dan kan je update dowloaden . :cool:

Ik heb pas de DX8 dus het is nog wennen hoe alles precies werkt:(, maar die update heb ik nog de zelfde dag gedaan.

Jan

Laatst bewerkt:
Natuurlijk , ik heb onlangs een DX18 gekocht en nu zijn we een maand later en omt er stilletjes aan klaarte in de zaak :rolling:

Natuurlijk , ik heb onlangs een DX18 gekocht en nu zijn we een maand later en omt er stilletjes aan klaarte in de zaak :rolling:

Als je toch niet toe te voegen hebt aan de vraagstelling van mij, dan kan je je beter onthouden van enig commentaar waar we toch niets mee opschieten :rolleyes:

Jan

Jan, die laatste opmerking van je is de beste manier om ervoor te zorgen dat niemand nog op één van je vragen zal willen antwoorden. Dat begrijp je toch wel hopelijk. Dit is hier een forum van goedlachse, vriendelijke en behulpzame mensen.
Philippe.

@ Jan, Ja hier zit de crow functie ook op. Heb zelf deze setup ook gebruikt. Het zou kunnen zijn dat je nog hier en daar wat moet trimmen maar verder is hij zo compleet.

Back