Hallo,
Ben druk bezig om mijn Xtra 60 vliegklaar te maken. In dat draadje heb ik een vraag gesteld ivm de voeding van mn servo's en ontvanger. Helaas blijkbaar een weinig interessant draadje voor de meesten, want krijg er maar bar weinig reacties :-(
Daarom maar een apart draadje voor deze vraag geopend:
Ik heb thuis liggen Eneloop (2000 mah , AA size) en een pakket van sub-d cellen 3600Mah. De laatste is een erg zwaar pakket wat ik liever niet wil gebruiken.
De servo's die erin komen/zijn:
2x HS-5625BB digitaal (hoogte + rudder)
1x S3000 analoog , throttle
2 x HS 5245 MG digitaal (aileron)
Futaba dual conversion PCM ontvanger.
Gaat mn eneloop pakketje dit trekken?
Zo niet zit ik eraan te denken om over te stappen op Lipo met een regelaar ertussen zoiets als dit:
Modellbau Lindinger Onlineshop
Is dat een goed idee?
Ik heb nog een paar lipo's thuis liggen 2S van een 1000mah 20-25C gaat dat genoeg zijn voor 1-2 vluchtjes?
Thanks,
Cor
Ben druk bezig om mijn Xtra 60 vliegklaar te maken. In dat draadje heb ik een vraag gesteld ivm de voeding van mn servo's en ontvanger. Helaas blijkbaar een weinig interessant draadje voor de meesten, want krijg er maar bar weinig reacties :-(
Daarom maar een apart draadje voor deze vraag geopend:
Ik heb thuis liggen Eneloop (2000 mah , AA size) en een pakket van sub-d cellen 3600Mah. De laatste is een erg zwaar pakket wat ik liever niet wil gebruiken.
De servo's die erin komen/zijn:
2x HS-5625BB digitaal (hoogte + rudder)
1x S3000 analoog , throttle
2 x HS 5245 MG digitaal (aileron)
Futaba dual conversion PCM ontvanger.
Gaat mn eneloop pakketje dit trekken?
Zo niet zit ik eraan te denken om over te stappen op Lipo met een regelaar ertussen zoiets als dit:
Modellbau Lindinger Onlineshop
Is dat een goed idee?
Ik heb nog een paar lipo's thuis liggen 2S van een 1000mah 20-25C gaat dat genoeg zijn voor 1-2 vluchtjes?
Thanks,
Cor
Laatst bewerkt door een moderator: