Hoe te beginnen met mij eerste vlucht

Deze week wil ik proberen te vliegen met mij Hornet.
Hoe moet ik beginnen? :roll:
Ik heb gisteren geprobeerd zonder wieken, dus gewoon mijn heli op de grond laten staan, dan iedere keer gas geven en kijken welke kant hij op gaat. Zo heb ik hem mijn kamer rond laten glijden over de grond.
Nu ben ik vandaag van plan de wieken te plaatsen en iets wat te proberen, maar ik ben toch bang dat ik een crash maak.

Hoe kan ik beginnen, en waar moet ik op letten bij de besturing?

Ik ben echt volledig 0% ervaren, en heb dus ook geen verstand van namen zoals hoveren e.d. :oops:

Meer over mij en mijn heli kun je vinden in onderstaand topic;
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=50198

Gr. Lars

zoek hulp..........

enigste manier om die hornet heel te houden, iemand die je helpt met invliegen.

Oefenen met een simulator. Er zijn diverse goede programma's. Kabel tussen de PC en je eigen zender en dan uren en uren oefenen. Kun je naar hartelust crashen zonder verdere kosten. De kosten van de simulator verdien je op die manier snel genoeg terug.

Oefenen met een simulator. Er zijn diverse goede programma's. Kabel tussen de PC en je eigen zender en dan uren en uren oefenen. Kun je naar hartelust crashen zonder verdere kosten. De kosten van de simulator verdien je op die manier snel genoeg terug.

En daarna iemand zoeken met ervaring om je heli in te vliegen en goed af te stellen...

Cheers,

Richard

is wel zo, goed afstellen is het halve werk heb ik ook ondervonden.

Kan ik zelf niet proberen alles zo goed mogelijk af te stellen?
Waar moet ik op letten dan, en hoe moet ik dit doen?

Tuurlijk kan dat....maar slim is het niet.
Echt, geloof me zoek iemand die je kan helpen met het instellen van je heli want anders gaat het je geld kosten.
Geld wat je beter in een goede simulator kan besteden :wink:

Gr Matthijs

Jou heli zal alles gaan doen behalve wat jij wilt, als je hem eventjes laat invliegen door iemand die er verstand van heeft weet je zeker dat het niet aan je heli ligt.
Dit alles om te voorkomen dat het een grote teleurstelling wordt en je het op Marktplaats zet.

Back