Hoe veel sim jij per dag / week / maand ?

hoe veel sim jij per dag

• 1/2 uur per dag

Votes: 0 0,0%
  • 1 uur per dag

• minder dan 1 keer per dag

• 1 keer per week (geef aan hoe lang aub)

• 1 keer per maand (geef aan hoe lang aub)

• ik sim nooit

• wat is een sim ?

• Total voters
    623
Ik kon nooit het gedult opbrengen om te simmen. Nog niet maar heb me zelf gezegt dat ik het minstens een kwartier per dag moet doen.
Veel langer houd ik ook niet vol hoor, dan ga je gekken dingen doen die eigenlijk nergens op slaan.

Ik moet zeggen ik merkte afgelopen weekend eigenlijk wel resultaat op het veld.
Had het ding eindelijk voor langere tijd nose in, en dan nu ook recht nose in.

Nu vraag ik me af hoe veel sim jij en wat doe je dan om te voorkomen dat het niet leuk meer is.

Want een ding is zeker het haalt het niet bij de beleving op het veld.

gr Remco

1 keer per week, misschien een klein uurtje denk ik. Met dit mooie weer zal het nog wel minder worden. :D

Heb mij er even flink toegezet om inverted te kunnen hoveren. Toen ik dat door had en het echie ook goed ging heb ik de sim niet zoveel meer aangeraakt.

In de winter is et bij mij inderdaad ook een stuk meer. :P In de winter haal ik makkelijk een half uurtje per dag, nu is dat hooguit 1 uur per week, soms minder.

Ik doe het meestal 2 tot 4 keer in de week, en dan een half uurtje per keer ongeveer.
Soms doe ik het ook meerdere keren per dag, bijvoorbeeld 's middags een kwartiertje en 's avonds een half uurtje.
Niet echt met regelmaat.

Om het lang vol te houden, inderdaad dingen doen die je normaal niet zo snel doet met een heli,
ik probeer vaak autorotaties, inverted hoveren, soms 3D figuren na te doen.
Of die laatste 3 echt bevorderlijk zijn voor het echte vliegen met modelheli's, vraag ik me nog sterk af, maar leuk is het wel :P

Groeten, Geoffrey 8)

Ik Sim nooit, omdat ik al weken geleden EasyFly heb besteld, maar hem nog steeds niet binnen heb.
Mijn PC Celeron700Mhz (overclocked naar 800), 512 MB Kan de nieuwere sims niet draaien, als ik zo naar de systeemvereisten kijk :cry:

Wat is het toch moeilijk om aan een geschikte sim te komen, Ik heb FMS wel, maar dat loopt niet echt lekker.

Ik sim elke dag meer dan een uur (anderhalf tot twee uur denk ik)
Binnenkort ga ik echt de lucht in dus wil ik de basis ieder geval onder de knie hebben.
En het gaat perfect, gaat me soms zelfs beetje beter af als ik online met iemand vlieg die wel in het echt al vliegt hehe.....

Gammapooka zei:
Binnenkort ga ik echt de lucht in dus wil ik de basis ieder geval onder de knie hebben.

Dat bedoel ik nu, ik ga ook binnenkort de lucht in, maar kan helaas nog niet oefenen!!!

Heeft niet iemand EasyFly tekoop :?:

Ik sim (Reflex XTR) zo'n half uur per dag, soms meer soms minder. Net zoals G. soms even een kwartiertje en dan weer een half uurtje. Ik hou mezelf dus niet echt eraan dat ik een uur moet simmen.

heheh, ik zit op de sims van men broers :P :P :P
niet egt vaak,maar meestal wel vroeg smorgens zodat niemand me merkt,ik kan nu eindelijk een beetje mooie trucjes met een vliegtuig (met landing) :P

Butch zei:
Ik Sim nooit, omdat ik al weken geleden EasyFly heb besteld, maar hem nog steeds niet binnen heb.
Mijn PC Celeron700Mhz (overclocked naar 800), 512 MB Kan de nieuwere sims niet draaien, als ik zo naar de systeemvereisten kijk :cry:

Wat is het toch moeilijk om aan een geschikte sim te komen, Ik heb FMS wel, maar dat loopt niet echt lekker.

Easy-fly mag naar mijn weten niet meer worden verkocht ! ik heb er hier nog een, hij is van eddie van dit forum en wellicht te koop.
als je hem wilt stuur dan een pb tje

Sinds ik aerofly pro deluxe heb, sim ik iedere dag minstens n half uur. :P De graphics en physics bevallen me wel. Zelfs de flatspin die je krijgt als je een flying wing stalld, zit erin.

Ik vind alleen et instellen van motor en accu attributes een beetje krom. Op 3cell lipo met een 8x4 prop op de krachten van een 150 outrunnertje, ging mijn wing van een totaal gewicht van 750gram als een raket eindeloos recht omhoog, terwijl volgens de specs van de motor ik maar 500gram thrust zou hebben. Beetje vreemd. :lol:

Rhelie zei:
Easy-fly mag naar mijn weten niet meer worden verkocht ! ik heb er hier nog een, hij is van eddie van dit forum en wellicht te koop.
als je hem wilt stuur dan een pb tje
Hoezo dat dan? Qua prijs/kwaliteit vind ik dit nog een van de beste sim's.

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
teld deze ook mee?
Microsoft flightsim 9 (2004 COF)
gem. 1 uur per dag:

setup:
AMD 3200 512Ram Nvidea-Gforce4FX
CH Flightproducts Flightsim yoke LE
CH Flightproducts Pro-padels
Microsoft Sidewinder (voor heli en acro)

Alleen jammer dat je geen echte autorotatie landingen kan doen met de Huges 500 of de JetRanger...

Ben in de sim aardig uitgechecked op deze toestellen, maar kan het echte werk (nog) niet betalen :wink:

haha dat is me wat

Hallo stelletje sim-fans,

Ik heb nu een vraagje voor jullie:

Ik heb zelf een robbe futaba ff9s daar vlieg ik gewoon mee in het echt..
Graag zou ik ook in het bezit komen van een goeie sim..

Kunnen jullie mij er aan helpen?
En hoe kom ik aan zo'n kastje zodat ik mijn zender aan de pc kan aansluiten?

Ik zou graag wat extreme stunts willen oefenen voordat ik mijn something extra eraan waag :!:

alvast bedankt voor jullie info

gr mac

haha dat is me wat

Back