Hoe, Wat, Wie, Waar in limburg

Ik had de vraag waar rijden jullie nu allemaal in limburg? Zolang er geen vast circuit ligt in limburg
Je ziet in diverse posten dat er genoeg mensen zijn die in limburg wonen, en ook RC rijden. En dan niet alleen elektro on-road. Maar ook de super snelle auto's en 1:5.
Ik woon zelf ook in limburg, en heb sinds kort een EVO van FG aangeschaft, en zou hier dus graag mijn rondjes mee rijden.

Het probleem is in een ander draadje ook aangegeven. Dat als je met 10 man bij elkaar komt. Dat ze het kunnen zien als een afgesproken iets, en dus dat het clubverband is. En dat je dus vergunningen moet hebben. Maar wat houd het dan in? dat iedereen alleen moet rijden.
Meestal rijden wij in de bebouwde kom, toegestaan snelheid meestal 50 voor motorvoertuigen. En onze auto's gaan daar makkelijk overheen. Dus het is maar net hoe muggenzifterig je wilt doen.

En ik heb ook het e.e.a gelezen over de limac in limburg. Dat ze druk bezig zijn om een stuk grond te krijgen, waar ze een vast circuit willen maken. Alleen wanneer kan niemand vertellen, omdat ze met een hoge kostenpost zitten om de grond te kopen.
Hoe hebben de andere clubs in nederland het voor elkaar gekregen om wel een stuk grond te bemachtigen? Kan iemand van een andere club dat misschien bevestigen.

Een modelauto hoort niet in de bebouwde kom.
Veels te veel risico voor anderen, met name kinderen, en maar te zwijgen over de ongelukken die je zou kunnen veroorzaken. De verzekering kan moeilijk doen over uitbetaling bij eventuele gebeurtenissen.

Mits je een beetje normaal opstelt mijd je drukke plaatsen, en zoek je een rustig plekje, en je zult zien dat als je je veilig gezond verstand gebruikt de politie, je wel met rust laat, hooguit even komt kijken, en je nogmaals wijst op het feit dat dit eingelijk niet mag, maar ze het op deze manier wel gedogen.

@psygho,

Ik weet ook dat je niet in een straat moet rijden, met de auto's. Maar als ik bijvoorbeeld bij ons naar het industrie terein ga, of naar een grote lege parkeer plaats. Dan ben ik nog steeds in de bebouwde kom. En ik denk dat dat in meerdere woonplaatsen is, dat parkeerplaatsen, en industie tereinen in de bebouwde kom zijn.

@psygho,

Ik weet ook dat je niet in een straat moet rijden, met de auto's. Maar als ik bijvoorbeeld bij ons naar het industrie terein ga, of naar een grote lege parkeer plaats. Dan ben ik nog steeds in de bebouwde kom. En ik denk dat dat in meerdere woonplaatsen is, dat parkeerplaatsen, en industie tereinen in de bebouwde kom zijn.

ik zoek zelf altijd een rustige weg op waar geen kleine kinderen spelen.. een industrie terrein of parkeer terein kan maar dan eigenlijk alleen op zondag aangezien er dan nagenoeg niks is.

zelf rij ik nog maar weinig vanwege het overal steeds drukker wordt hier helaas... ben ook meer in de boten gegaan.

hoi..Ik woon zelf ook in limburg
in haler das in midden limburg bij Weert.
Ik rijd vooral op industrieterreinen of gewoon bij ons voor op de weg..daar komt toch niemand.
Groetjes maarten

Bij Roermond 10 min. over de grens is een baan voor te rijden het kost je 55 euriejs per jaar kijk voor meer info op www.romac.nl

snel een vraagje nederlands of belgischl limburg?
in belgië rijden ze in genk,houthalen en wik rijd in overpelt (hier alleen electro)

ik weet niet waar jij woont maar bij mij in de buurt is er een heel groot industrie terein avantis nog geen 5 min van waar ik woon, met heel veel velden waar je makkelijk kunt vliegen met vliegtuigen en rijden met offroad auto's. het ligt net tussen duitsland en nederland in of zo iets :P

de club die kefun bedoelt is romac..
ben er zelf laatst ook lid geworde maar nog niet heen kunnen gaan :(

maar wie heeft er zin om mischien eens met wat andere offroad te rijden? zelf heb ik een enigma xs dus als er nog andere offroaders in de buurt zijn?? laat iets weten zijn vast nog wel meer geintereseerde op dit forum :D

Back