Hoe wil jij je Micro Heli niet tot zijn einde zien komen?

Pas je met een mini in een straal van 5 meter je spullen moet opzoeken is een crash :) Gebeurde mij vorig jaar tijdens de opendag... operal lagen de onderdelen. Ik was 30 min aan het lijmen ;)

Einde? Is er een einde aan microheli's? Ik dacht altijd dat het gewoon een excuus was om 'm te gaan verbouwen / een nieuwe te kopen ;)

Maar ok... hoe zou ik 't niet willen? Door schuld van een ander. Zolang ik 'm zelf helemaal aan gort vlieg weet ik in ieder geval dat ik me vlak ervoor kostelijk vermaakt heb :)

ik zou niet het einde van me heli zien als ergens iets onder het stof in de schuur ;)

Ik zou de mijne niet aan zn eind willen zien komen als et ding na ruim 100 euro nieuwe onderdelen nog altijd niet fatsoenlijk gevlogen heeft.

Filmpje is overgens zo dood als n pier.. - Correctie, zeer lastig berijkbaar.

Vloog de mijne overgens maar zo rustig als die op t filmpje, dan zou et n stuk makkelijker voor me zijn. :P

mmmm, ik heb dan nog wel een leuker filmpje (collega laten vliegen, en die crashte hem binne 10 seconden tegen een dakbalk)
heb alleen geen mogelijkheid om hem te plaatsen!! (wie wel??)

ik heb verschillende mogenlijkheden. Kun je et bestandje op een of andere manier naar mij toe krijgen? Ik heb email, MSN, en ICQ.

per mail gaat het snelste. ik zoek het bestandje ff op.
het is trouwens gemaakt met een gsm-telefoon, maar daarom niet minder leuk

mmm kan het bestandje zogauw niet vinden. zoek morgen ofzo wel ff verder, hij staat zeker nog in mijn telefoon.

ja hallo, tis opgenomen met een mobieltje. 8)
je had me moeten zien tijdens de opnames :? ik zat er ongeveer 5 cm van de heli af om een beetje herkenbaar beeld te krijgen :lol:

JenS zei:
mario, hoe krijg je die micro zo rustig ?

Ik weet niet, ik hoor veel mensen klagen dat ze hem moeilijk stabiel krijgen, maar bij mij lijkt dat te lukken....

Maar of hij nu nog zo stabiel zal zijn, dat valt te bezien na de reparatie.

Greetz MArio

een micro is gewoon net zo goed te besturen als een groote het voordeel van een groote is dat die gewoon groter is daar door zwaarder.
ik hou mijn piccolo v2 ook op totaal stil in de lucht als ik dat wil. in alle orientaties. net zo als de raptors en logo.
alleen moet ik met de piccolo een ding niet doen
en dat is ver weg vliegen zonder kapje

Back