Hoe ziet het NK 2009 eruit??

Discussie in 'Electro auto's' gestart door Ericjooo, 15 dec 2008.

?

Blij met de NK stock-regels?

Peiling gesloten op 31 dec 2008.
  1. Eindelijk brushless ;-) Goed dat de LiPo-brandbommen niet mogen

    29,0%
  2. Brushless is oke, jammer dat er nog met Nimh gereden wordt

    58,1%
  3. Ik wil de Element blijven rijden

    3,2%
  4. We weten in ieder geval welke banden we voorlopig mogen blijven kopen

    0 stem(men)
    0,0%
  5. NK?? wat is dat?

    9,7%
  1. Ericjooo

    Ericjooo

    Lid geworden:
    4 mei 2006
    Berichten:
    987
    Locatie:
    Amersfoort
    Wat is er precies besloten op de vergadering, hoe kijken de rijders ertegenaan en wie doen er mee?

    groet,

    Eric
     
  2. jeffreyjongeling

    jeffreyjongeling

    Lid geworden:
    15 okt 2007
    Berichten:
    9
    Locatie:
    Apeldoorn
    ik begreep ook dat de nomac weer met de lrp vtec 30r band wil gaan rijden.

    Groeten jeffrey
     
  3. stephanbeelen

    stephanbeelen

    Lid geworden:
    13 dec 2007
    Berichten:
    1.112
    Locatie:
    Haarlem
    Erg leuk dit maar beetje mosterd na de maaltijd..
     
  4. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Ik ben wel benieuwd naar hoe het NK Pro10 eruit gaat zien eigenlijk... De voorstellen waren er wel voor ingediend namelijk...

    Joost.
     
  5. mikky32

    mikky32 Guest

    Jammer van die Vtec banden. maarja rij dit jaar geen NK's. volgend jaar weer
     
  6. __Ted__

    __Ted__

    Lid geworden:
    30 aug 2004
    Berichten:
    719
    Locatie:
    Harderwijk
    Voor de Pro10:
    wordt een officieus NK, eerste jaar kijken hoe het gaat en hoeveel deelnemers er zijn en hoeveel aanwas er is. Wordt alleen verreden op de 3 grote banen.
    Ben er wel geweest, maar zet hier niet alles neer, weet niet of ik alles goed heb genoteerd.

    Martijn
     
  7. Ericjooo

    Ericjooo

    Lid geworden:
    4 mei 2006
    Berichten:
    987
    Locatie:
    Amersfoort
    Niet helemaal; misschien handig als iedereen hier vroeg genoeg over begint te praten om te zorgen dat er volgend jaar meer opbouwende en goed onderbouwde voorstellen zijn; als ik het namelijk goed begrijp is alleen de motor veranderd en bleek de rest al afgesproken met de leverancier....

    Overigens weet ik niet waar de info dat de Sorex-banden net zo snel slecht zijn als de VTEC's vandaan komt? Gelukkig is dit voor ons beslist.....

    Wat de Pro10 betreft......volgens mij was er niet erg veel draagvlak voor maar ben ik wel benieuwd of het een kans krijgt....zo niet dan moet men misschien maar blij zijn ook en gewoon hun eigen serie blijven rijden???

    groet,

    Eric
     
  8. Ericjooo

    Ericjooo

    Lid geworden:
    4 mei 2006
    Berichten:
    987
    Locatie:
    Amersfoort
    De VTEC 30 is door de NOMAC voor drie jaar vastgelegd met de leverancier; nog twee jaar te gaan....is er in ieder geval genoeg tijd om naar een alternatief te zoeken...Ben overigens wel benieuwd hoe zoiets gaat, als de leden de NOMAC zijn, dan zullen er vorig jaar tijdens de vergadering ook mensen vóór dit verhaal gestemd moeten hebben lijkt me??

    Eric
     
  9. kramxel

    kramxel

    Lid geworden:
    21 aug 2006
    Berichten:
    370
    zullen idd zien hoe het met de proten gaat,de meeste nederlandse rijders uit de lemans serie waren wel enthousiast.
    We zaten alleen met de hardcase lipo,abs of dergelijke hard materiaal(indien mogelijk?).

    De lemans serie blijft op zich zelfstaande serie,voor mij de belangrijkste.De nk zie ik als "ach kom ik daar ook weer een keer'' evenement.leuk maar voor mij personelijk geen noodzaak.Het belangrijkste is er voor tezorgen dat er weer aanwas komt van proten rijders,iets wat bij real80 redelijk goed gaat.
     
  10. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Ik zou het wel erg gaaf vinden als er een NK Pro10 komt... Er zijn nu al meerdere clubs die aankomend jaar met de Pro10's aan de haal gaan dus...

    Joost.
     
  11. borderonlineshop

    borderonlineshop

    Lid geworden:
    13 feb 2005
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Wilhelminakade 69, Uithoorn
    wil zeker een keer een wedstrijd meerijden in de LM serie is er al iets bekent over de agenda 2009?
     
  12. kramxel

    kramxel

    Lid geworden:
    21 aug 2006
    Berichten:
    370
    nope, nog niks bekend voor 2009.Je moet voor de datum's het moosi-masters forum in de gaten houden.Daar word tzt wel een topic gestart.kun je zelf ook wat input geven :),waar je evt wilt racen.

    Als ik het goed begrepen heb heeft real80 geen nk electro dit jaar????,dan weet ik nog wel wat :)
     
  13. Ericjooo

    Ericjooo

    Lid geworden:
    4 mei 2006
    Berichten:
    987
    Locatie:
    Amersfoort
    Volgens het voorstel zou dit de kalender moeten worden:

    26 april NK MAC De Baanbrekers
    24 mei NK HFCC
    28 juni NK MACH
    26 juli NK Hotwheels
    23 augustus NK ERCE
    27 september NK MBC De Sluis

    Tijdens race 1, 3 en 6 lijkt het erop dat de Pro10 officieus meerijdt.....

    REAL80 en AMCA staan er niet bij dus daar zal ook wel plek zijn voor de Pro10;-)

    groet,

    Eric
     
  14. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    Menig een zal het niet met mij eens zijn, maar de "strategie" achter het "maar drie sets banden" verhaal vind ik, vermits er niet gefoeteld wordt" eigenlijk wel leuk. Dan is het niet alleen maar poken, maar ook nog een stukje strategie, vind ik leuk!

    De motor... Super!

    De accu's, sja een twee strijd. Lipo zal, zoals in een eerder topic, niet de heilige graal blijken in mijn ogen, maar de duurzaamheid en beschikbaarheid van de huidge NIMH cellen is ook wel eens beter geweest. Goed, ik kan leven met het besluit NiMh!

    Op naar een mooi NK jaar?!

    Groet Robert
     
  15. borderonlineshop

    borderonlineshop

    Lid geworden:
    13 feb 2005
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Wilhelminakade 69, Uithoorn
    gaaf dan rij ik dit jaar 3x mee met me wagentje ;) +lipo
     
  16. Rick Thomson

    Rick Thomson

    Lid geworden:
    11 jul 2006
    Berichten:
    301
    Locatie:
    Den Haag
    De kalender is nog niet definitief, er kan nog geschoven worden qua circuits, dit zal op de ALV zekerheid worden.

    Er was destijds voor de VTEC banden gekozen, omdat deze het gelijkwaardigst zijn, je moet niet vergeten dat het bij zoiets heel belangrijk is dat bandjes gelijkwaardig zijn, en dat is in het geval van de VTEC's het geval.
    En de opmerking "gelukkig is dit voor ons beslist" is onzin Eric, je hebt zelf in 2007 NK gereden, dus toen voor 2008 de banden werden gekozen tijdens de sectievergadering heb je zelf de mogelijkheid gehad om ertegen te stemmen of er een opmerking over te maken. (ik weet uit mijn hoofd niet of je er toen wel of niet was, iest te lang geleden) maar ik wil van de gelegenheid gebruik maken om een opmerking te maken over dit soort reacties.

    Je hoort vaak NK-rijders klagen over wijzigingen in het reglement, als je zo graag had gewild dat iets wel of niet zou veranderen moeten die mensen gewoon naar de vergadering komen en dan kunnen ze stemmen.
     
  17. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Yups, me too!!! ;-)

    Joost.
     
  18. Rick Thomson

    Rick Thomson

    Lid geworden:
    11 jul 2006
    Berichten:
    301
    Locatie:
    Den Haag
    Gezellig :D
     
  19. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Met de Pro10 dan wel te verstaan hè Rick? Anders niet...

    :D
     
  20. Rick Thomson

    Rick Thomson

    Lid geworden:
    11 jul 2006
    Berichten:
    301
    Locatie:
    Den Haag
    Dat had ik ook al wel door ;)
     

Deel Deze Pagina