Hoe ziet jouw club er uit?

Kort maar krachtig,

Hoe ziet jou club eruit, veel open veld/plek?
Is er infrastructuur ?

Mijn club waar ik me ga inschrijven heeft niets van infrastructuur, is letterlijk gewoon een kort gemaaid grasveld , met ene kant open veld, andere kant ook open maar daar staat mais...

nu ik eraan denk, iemand een idee of hoogspanningkabels voor storingen zorgen (staan niet dichtbij , paar honderd meter ver maar ben gewoon benieuwd..)

grtz

Een veldje met een caravan in the middle of nowhere :p
Dus geen geklaag van buren voor lawaai, hoewel ons maximum wel 80dB is.
We hebben wel geen elektriciteit

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Een veldje met een caravan in the middle of nowhere :p
Dus geen geklaag van buren voor lawaai, hoewel ons minimum wel 80dB is.
We hebben wel geen elektriciteit

full
jij hebt nog enige infrastructuur.. bij mij echt NIKS :D
Nuja zolang we kunnen vliegen he!

Een minimum van 80db?
das wel gaaf, dan is iedereen verplicht op brandstof te vliegen :mrgreen:

Wij hebben een open veld, rechts de oude maas, voor ons wat lage begroeiing, links ook

We hebben wegen redelijk in de buurt, de auto kan met gemak tot de pits komen

We mogen van de vergunning alleen geen schuur/hut/caravan etc plaatsen..

Zo ziet mijn kluppie eruit

platz.jpg

Op de voorgrond het heliveld, aan de overkant van de weg het clubgebouw met keuken en toilet, aansluitend een overdekt terras met barbeque. Achter de auto's het vliegtuigveld met oplaadstations en niet in zicht het toiletgebouw voor evenementen en schuren met opslagplaatsen voor machines.

Niet dat ik jullie de ogen uit wil steken, maar toch.....:p

Groet Rolver

Zo ziet mijn kluppie eruit

platz.jpg

Op de voorgrond het heliveld, aan de overkant van de weg het clubgebouw met keuken en toilet, aansluitend een overdekt terras met barbeque. Achter de auto's het vliegtuigveld met oplaadstations en niet in zicht het toiletgebouw voor evenementen en schuren met opslagplaatsen voor machines.

Niet dat ik jullie de ogen uit wil steken, maar toch.....:p

Groet Rolver
geweldig.. je mag van geluk spreken, er zijn er niet veel dat kunnen zeggen dat ze zo'n luxe club hebben denk ik... ik heb niks...Buiten grasveld en ...the sky :D maarja, de hobby draait om het vliegen he dus zolang dat dat lukt..no problem ;)

geweldig.. je mag van geluk spreken, er zijn er niet veel dat kunnen zeggen dat ze zo'n luxe club hebben denk ik... ik heb niks...Buiten grasveld en ...the sky :D maarja, de hobby draait om het vliegen he dus zolang dat dat lukt..no problem ;)

Er zijn bij ons in de buurt diverse clubs, maar deze club organiseert heel veel (ook internationale vliegdagen) daarom ben ik bij deze club.
Nadeel: het is driekwartier rijden.
Daar staat tegenover de ik een grote tuin heb met aanliggend een 10 voetbalvelden groot grasveld. Dus alle mogelijkheden.........ja, ik ben een gelukkig mensch. :p

Groet, Rolver

Zo ziet ons veld eruit (Landhaus Kitzblick Oostenrijk)
Een super gezellige club met bar en een veld van 200 meter.
Inmiddels al veel bezocht door Nederlandse gastvliegers.

En natuurlijk een mooie hang voor hellingvliegen

full

full

full

Back