Hoe ziet jullie startkist eruit??

• Topicstarter Topicstarter Alex10
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Alex10

Guest
Hallo, :D

Voor iedereen de beste wensen en een jaar met veel vlieguren toegewenst :P :P

Ik wil een startkist gaan maken, :arrow:
nu heb ik wel een idee van hoe en wat ongeveer maar ik zou wel wat voorbeelden willen zien.

Dus een fotootje of zo, do and dont's...

Ben benieuwd,

Alex

Ik heb vooral één tip : probeer niet alle zaken die je nodig of acht in een startkist te proppen doch je te beperken tot het strikt noddzakelijke. Daarmee verhinder je dat ze op het terrein vragen of je nu een meubel of een startkist hebt gemaakt alsook vermijd je een discus hernia op te lopen

Als je een deel aan automatisatie wil doen (voorbeeld brandstof tanken) ga dan bij je lokale autokerkhof langs en vraag hen een ruitensproeier van een auto (die soms zelfs in een kant en klaar tankje zit).

Stevo

@stevo : even aan aanvulling: als je een ruitensproeier pompje wil gebruiken neem er dan geen een van een fiat ( van mercedes weet ik dat ze tegen methanol kunnen) die van fiat kunnen niet echt tegen methanol.
afb12854.jpg

Mijn startkist gemaakt van een plastic gereedschap bak.....

M.V.G Marijn

Ik was er inderdaad vergeten bij te vermelden dat VDO pompjes (Mercedes BMW Audi VW) geen probleem opleveren.

Stevo

kheb een kist gemaak van 30 breedt 60 hoog met 3 plankjes erin, met daarvan 2 bezet door een bakje er in gebouwd, en 1 door m;n zender + startmotor
l l
l l
l l
l_________l

Zo zietie eruit, in 1 & 3 een bakje wat je erin en eruit kan schuiven, en in 2 de zender met startmotor naast elkaar. :wink:

gr. Kelvin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back