Hey iedereen
ik ben al een tijdje bezig met het bouwen van een voerboot.
vorige week zijn we naar de modelbouwwinkel gereden om de nodige materialen te kopen.
nu heb ik nog wel een vraag over de hoek van de schroefas.
ik zal even de tekeningen online zetten zodat jullie weten hoe de boot eruit ziet
de openingen in de bovenkant zijn voor bakjes waar elk +/- 1kg voer in kan.
ik heb ergens gelezen om goed te kunnen varen dat de assen onder een hoek moeten staan. de accu's wilde ik meer naar het midden zetten, aangezien ik met 2 accu's werk zal er in iedere drijver (catamaran) 1 accu komen. , de motoren worden dan voor de accu geplaatst en de schroef eventueel nog wat ingekort als dit te hard vooruit gaat hangen aangezien de motoren ook al 500gr per stuk wegen
de schroef komt aan de rechter kant van de tekening te zitten
ik heb ergens gelezen dat ik de schroef een 10° naar boven (oppervlakte) hellend moet maken.
weten jullie hier iets meer over?
alvast bedankt
grtz
wouter
ik ben al een tijdje bezig met het bouwen van een voerboot.
vorige week zijn we naar de modelbouwwinkel gereden om de nodige materialen te kopen.
nu heb ik nog wel een vraag over de hoek van de schroefas.
ik zal even de tekeningen online zetten zodat jullie weten hoe de boot eruit ziet
de openingen in de bovenkant zijn voor bakjes waar elk +/- 1kg voer in kan.
ik heb ergens gelezen om goed te kunnen varen dat de assen onder een hoek moeten staan. de accu's wilde ik meer naar het midden zetten, aangezien ik met 2 accu's werk zal er in iedere drijver (catamaran) 1 accu komen. , de motoren worden dan voor de accu geplaatst en de schroef eventueel nog wat ingekort als dit te hard vooruit gaat hangen aangezien de motoren ook al 500gr per stuk wegen

de schroef komt aan de rechter kant van de tekening te zitten
ik heb ergens gelezen dat ik de schroef een 10° naar boven (oppervlakte) hellend moet maken.
weten jullie hier iets meer over?
alvast bedankt
grtz
wouter