Hoeveel abbo's heb jij?

Burp

Forum veteraan
Ik keek net even bij de hoeveelheid abbo's die ik had (ja, lees had) het waren er ver boven de 400 :eek::eek:

Ik heb daar meteen de bezem even doorgehaald en zit nu nog op de 86.

Nu zijn er vast meer mensen hier met nog veel meer abbo's, post eens hoeveel jij er hebt, ik ben benieuwd.

Burp,

Heb er ook 0 maar ik lees alle nieuwe berichten dagelijks door. Je zou kunnen stellen dus dat ik eigenlijk op alles een abbo heb op die manier:D

Stevo

Ik heb er maar 274...
Waarom zou je het willen opschonen? Mocht er op een van die draadjes weer een reactie komen, dan is het toch leuk die te lezen?
Ik lees ook vrijwel altijd de nieuwe posts, maar soms mis ik iets.(vakantie) Of kijk ik er gewoon overheen.

net vanmorgen opgeschoond... het waren er een stuk of 40, nu weer ruim 10.
Ik kijk regelmatig onder "nieuwe berichten", dus als er iets is dat me interesseert vind ik het wel. (veel tijd momenteek, met gebroken poot...)
Wat ik vervelend vind: als ik in een draadje reageer, heb ik autom. een abo; dat is okee, maar dat is een abo waarmee je 1x per dag bericht krijgt of er nieuws is. Ik wil meteen bericht; om dat te krijgen moet ik het abo eerst opzeggen, dan opnieuw abonneren, en dan krijg ik de keuze of ik 1x p. dag óf meteen bericht wil.
Als er een snellere manier is om dat te veranderen wil ik het graag weten!

Zo'n 25. Waarvan ongeveer 5 kortlopende steeds voor advertenties die ik interessant vind. Het merendeel is echter van bouwdraadjes.

net vanmorgen opgeschoond... het waren er een stuk of 40, nu weer ruim 10.
Ik kijk regelmatig onder "nieuwe berichten", dus als er iets is dat me interesseert vind ik het wel. (veel tijd momenteek, met gebroken poot...)
Wat ik vervelend vind: als ik in een draadje reageer, heb ik autom. een abo; dat is okee, maar dat is een abo waarmee je 1x per dag bericht krijgt of er nieuws is. Ik wil meteen bericht; om dat te krijgen moet ik het abo eerst opzeggen, dan opnieuw abonneren, en dan krijg ik de keuze of ik 1x p. dag óf meteen bericht wil.
Als er een snellere manier is om dat te veranderen wil ik het graag weten!

Naar opties wijzigen, en dan op directe emailnotificatie zetten...

Back