Al aardig wat topics doorgespit, maar nog steeds geen antwoord gevonden op mijn vraag!
Als ik op de club om me heen kijk zie ik enorm zware lipo's. varierend van 5000 mah tot wel 6500 mah of meer. ook de C waardes lopen uiteen van 20C tot 60C.
Als komplete nitwit als het gaat om lipo's denk je dan al snel, als ik een beetje mee wil doen moet ik een zo zwaar mogelijke accu hebben,.. Maar is dat wel zo ?
-Gaat mijn auto harder met een 6500mah in verhouding tot een accu van 5000mah?? of verleng ik hiermee alleen mijn rijtijd.
-Is voor iemand in de stock klasse een ontlaadsnelheid van 60c niet veel te veel van het goede?? en zoja waar ligt dan de grens?
Als ik op de club om me heen kijk zie ik enorm zware lipo's. varierend van 5000 mah tot wel 6500 mah of meer. ook de C waardes lopen uiteen van 20C tot 60C.
Als komplete nitwit als het gaat om lipo's denk je dan al snel, als ik een beetje mee wil doen moet ik een zo zwaar mogelijke accu hebben,.. Maar is dat wel zo ?
-Gaat mijn auto harder met een 6500mah in verhouding tot een accu van 5000mah?? of verleng ik hiermee alleen mijn rijtijd.
-Is voor iemand in de stock klasse een ontlaadsnelheid van 60c niet veel te veel van het goede?? en zoja waar ligt dan de grens?