Ik ben het niet met Bram eens, en dus ook niet met Nando.
Wat het allerbelangrijkst is in deze, is wat Max zelf wil, wat Max het mooist vind. Als hij de Miss Wind het mooist vind, moet je zeker geen Angel of WindS kopen (als de financieen even het probleem niet zijn).
Vliegen is voor een heel groot deel óók een mentale kwestie. Voel je je goed, heb je feeling met je toestel, heb je zelfvertrouwen, enzovoort. Zeker in de C is dat een veel grotere factor dan het toestel waarmee uiteindelijk mee gevlogen wordt.
Dat is punt 1.
Dan punt twee.. als ik voor de C zou moeten kiezen tussen een Miss Wind .50 of een Angel .50, koos ik de Miss Wind .50.
Ik denk dat die keuze volledig arbitrair is. Tov. de Angel .50 heeft de Miss Wind geen nadelen. Goed, in het kader van het C programma óók geen voordelen, maar imo net zo goed geen nadelen. De Miss Wind is gewoon een stabiel en goed vliegend tuig. Ik ken maar 1 iemand die daar anders over denkt, maar die vergelijkt het met een kist die ie door-en-door kent en heeft dat tot nu toe nog over alle kisten gezegd waar ie mee gevlogen heeft.
Als nou de keuze zou zijn tussen de Miss Wind .50 en de WindS .110.. dan speelt nog steeds het eerste verhaal een belangrijke rol (wat wil Max zelf?) maar dán zou mijn advies wél de WindS 110 zijn, gewoon omdat die groter is.