Hoeveel kostte een klinknagelsetje van dream arts origineel?

Danny Mulders

verslagschrijvers
Hallo duikbotenbouwers!

Ik heb momenteel mijn oog op een klinknagel- en lasnadenset van dream arts voor de robbe U47. Ik vraag me alleen af hoeveel die sets origineel kostten toen Dream Arts ze nog maakte? Van wat ik er van heb gehoord waren die setjes vrij prijzig, maar ik kan me er niet echt een beeld van vormen.

Ergens in de komende maand ben ik van plan een Robbe U47 te kopen, maar mocht dit niet doorgaan dan gaat het dream arts setje ook weer in de verkoop.

Groeten Danny

Hallo Danny,

Mocht het niks worden met je u 47 dan ben ik wel geinteresseerd in het klinknagelsetje.
Heb net een nieuwe U 47 op de kop weten te tikken.
Mocht je het wegdoen wil je mij dan een mailtje sturen.

Groetjes,
Eric

Helaas heeft iemand anders op dit forum ook al interesse getoond, dus daar zou het setje dan heen gaan. Maar natuurlijk bouw ik veel liever de U47 ;)

Weet iemand trouwens waar ik die voor een leuke prijs ( nieuw) op de kop kan tikken? de goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden is €340,00, maar volgens mij heb ik hem vorig jaar zelfs voor €279,00 gezien bij staufenbiel, daar is ie echter helemaal uitverkocht.

hallo

danny een nieuwe u47 vinden gaat een huzarenstukje worden mijn gedacht
als je der echt eentje wil dan zou ik voor die 340 gaan als die nog niet gebouwd is
het is een leuke boot om mee te varen
de u2540 vaart beter en stabieler maar de u47 is meer een echte duikboot
voor de voorste duikroeren kan je nu een taxxax servo kopen die water dicht is en die kan je dan onder de toren kwijt
gr raf

Ze zijn inderdaad iets lastiger te vinden, maar ik heb er toch nog drie nieuw in doos gevonden variërend in prijs van 340 euro tot aan 379 euro. Ik weet dat ik niet voor een dubbeltje op het eerste rang moet willen zitten, maar een beetje geld besparen is natuurlijk altijd mooi meegenomen ( en ik blijf toch een Nederlander hè...).

Ik zal eerst maar eens kijken of de koop van dat klinknagelsetje een beetje soepel wil lopen, dat is dan in ieder geval al een mooie stok achter de deur om achter de rest aan te gaan.

Kijk, dat is helemaal mooi, bedankt :thumbsup:

ze zijn er dus nog wel in het wild, die Robbe U47 bouwdozen, het is alleen een bedreigde soort dus moet je iets meer moeite doen om ze te vinden. :wink:

Mwa... van tijd tot tijd zie je ze wel op marktplaats en ebay voorbij komen hoor. Zo zeldzaam zijn ze nog niet. Gewoon geduld en goed opletten. Dat levert veel op ;)

hallo

ja op ebay en marktplaats maar meestal zijn ze dan reeds gebouwd
een niet gebouwde wordt toch zeldzaam

gr raf

hallo eric

heb het reeds gezegd je moet geluk hebben en jij hebt dat gehad LOL
bedankt voor de maten van het plaatje de assen zitten nu te drogen
gr raf

Dat is inderdaad helemaal mazzel hebben! Ik heb dan blijkbaar wat minder geluk met zoeken maar gelukkig heb ik nog een paar weken de tijd. De link van Raf heb ik in ieder geval, en alles onder de 300 euro kan ik denk ik wel verantwoorden aan het thuisfront.

Gr. Danny

Dat klopt dat je geluk moet hebben.
Soms komt er iets op je pad
Maar denk dat € 300,00 ook nog een hele mooie prijs is.

@Raf, ijn dat ik je met het plaatje kon helpen.
Ga nu een start maken met het uitknippen van de onderdelen.

Nou, lekker dan... Ik heb een familie die het blijkbaar telkens voor elkaar krijgt om het internet hier in huis plat te gooien op het moment dat ik het niet kan gebruiken, en zo ook nu... Iemand had me op het laatste moment overboden op de ebay veiling voor de klinknagelset en als er dan iemand doodleuk films gaat lopen downloaden terwijl ik een hoger bod probeer te plaatsen lukt dat natuurlijk niet...

De klinknagelset heb ik dus niet...:2gunfire:

Nou, lekker dan... Ik heb een familie die het blijkbaar telkens voor elkaar krijgt om het internet hier in huis plat te gooien op het moment dat ik het niet kan gebruiken, en zo ook nu... Iemand had me op het laatste moment overboden op de ebay veiling voor de klinknagelset en als er dan iemand doodleuk films gaat lopen downloaden terwijl ik een hoger bod probeer te plaatsen lukt dat natuurlijk niet...

De klinknagelset heb ik dus niet...:2gunfire:
Steker vd film eruit trekken en bieden.
Die film is minder belangrijk.

Dan ga jij toch zo even de aardlek testen. . . . . .
evil_smiley_small.png

hallo
ja en ik ben het dus niet geweest en zit er ook voor nop tussen
het is natuurlijk shit dat je ze mis loopt want de boot wordt er echt een pak mooier door
de nieten die ik toen gegoten heb zijn eigenlijk iets te groot voor het model
maar tegen het plafond mag je iets overdrijven
omdat je der steeds op een redelijke afstand vanaf staat
bij een model op tafel is het natuurlijk niet te doen
gr raf

Als de aanschaf van het model er van komt ga ik dus voor dezelfde klinknagels die harry heeft gebruikt voor zijn model, gaat nog een hele kluif worden. Maar nu maar eens zorgen dat ik daar toestemming voor krijg van het thuisfront, ze doen net alsof ik hún geld uit wil gaan geven...

Back