Satoer
Forum veteraan
Herken je die kreten op verpakkingen?
-"Extra lange levensduur!"
-"Gaan tot 5 keer langer mee dan normale alkaline batterijen"
-"Powerlife"
-"Ultra alkaline"
-"More power, more life"
- enz enz...
Maar hoeveel "power" zit er nu werkelijk in een alkaline batterij??
Waarom ik nergens op de verpakking (van wat voor een merk dan ook) ontdekken hoeveel mAh in de batterij zit?
Vallen de jongens van Duracell dan door de mand? Ik vind het aantal uren konijntjes trommelen toch niet echt een goede standaard moet ik zeggen :lol:
Heeft er iemand als eens gemeten hoeveel mAh je uit diverse alkaline accu’s kunt halen. dwz ontladen op een computerlader? zit er werkelijk in de Duracell zoveel keer meer?
Sta op het punt om het eens te doen... alleen zo jammer dat ze dan ook echt leeg zijn
-"Extra lange levensduur!"
-"Gaan tot 5 keer langer mee dan normale alkaline batterijen"
-"Powerlife"
-"Ultra alkaline"
-"More power, more life"
- enz enz...
Maar hoeveel "power" zit er nu werkelijk in een alkaline batterij??
Waarom ik nergens op de verpakking (van wat voor een merk dan ook) ontdekken hoeveel mAh in de batterij zit?
Vallen de jongens van Duracell dan door de mand? Ik vind het aantal uren konijntjes trommelen toch niet echt een goede standaard moet ik zeggen :lol:

Heeft er iemand als eens gemeten hoeveel mAh je uit diverse alkaline accu’s kunt halen. dwz ontladen op een computerlader? zit er werkelijk in de Duracell zoveel keer meer?
Sta op het punt om het eens te doen... alleen zo jammer dat ze dan ook echt leeg zijn