hoezo tamiya trucks slecht leverbaar???!!!

markioo

Forum veteraan
hallo allemaal
er gaan al een tijdje geruchten en meldingen van slecht te leveren tamiya modellen en onderdelen,
en dan voornamelijk de trucks,
nou ben bij eurosound haarlem geweest en hij had de trucks op voorraad en de scania 6x4 had hij ook,
maar was net voor ik kwam verkocht,
de 4x2 scania had hij zo liggen,
net als div andere trucks,
dus heb er 1 aangeschaft,
als ook een tamiya pajero die op mn verlanglijst stond mee genomen,
eurosound zei als ik onderdelen zoek hij het zo kan regelen,
hij trok een doos open voor een klant die een onderdeel zocht en haalde het er uit,
hij besteld het om de doos aan te vullen gewoon weer,
zelfs een jongen die bij een andere winkel een modelboot met alles erop en dr aan had gekocht voor enkele honderden euries,
hielp hij aan een rubber ringetje van 0,01 cent,
hij gaf het zo mee,
die andere winkelier wilde de jongen geeneens helpen,
dus daar kon hij wel zn geld afgeven maar service/garantie daar hadden ze
geen zin in,
dat soort winkeliers heb je er ook nog bij,
maar al met al ik heb mn adresje voor tamiya auto/trucks/parts gevonden,
met vriendelijke groeten markioo

Hoi,

Ik dank laat ik dan eens op hun site kijken, maar ik kan op hun site helemaal niets vinden wat ook maar met vrachtwagens te maken heeft.
geen vrachtwagens en ook geen onderdelen die daar mee te maken hebben. En wat nu?

Groet Henk.

Dat zijn vermeldingen die je als ondernemer graag wil horen.Helaas is de service na aankoop van een product vaak heel ver te zoeken.Is jammer want het gaat toch om klandizie.En hoe meer (positieve) klanten hoe meer je verdient.

hallo henk
de site krijgt een andere naam,
en ze gaan de tamiya partsservice van tamiya/rez overnemen,
met alle denkbare parts,
daar zijn ze nog mee bezig om het allemaal erop te zetten,
als het zover is zou henk het me melden,
dus ik houd jullie op de hoogte,
met vriendelijke groeten markioo

als ik onderdelen moet bestellen voor een klant bij mijn Tamiyaleverancier dan moet ik ongeveer een maand wachten. Dat is de tijd die nodig is om stukken van fabriek over te laten komen, daarom ben ik een stock aan het aanmaken van onderdelen

Steve

@hobbypapillon, graag even uw onderschrift wijzigen, geen sluikreclame op modelbouwforum.nl

Robert

Back