Hoi

• Topicstarter Topicstarter Pants
  • Startdatum Startdatum
P

Pants

Guest
Hoi,

Ik heb mij vandaag ingeschreven op dit forum en wilde mij even voorstellen.

Ik ben sinds kort begonnen met de hobby en hoop hier een boel op te steken :)

Via de duikboot-vaargroep kwam ik op dit forum terecht en na veel "lurken" heb ik toch besloten mij in te schrijven.

Ben erg onder de indruk van de modellen en de meetings zien er ook gezellig uit. Petje af.

Lijkt me in ieder geval een geweldige hobby, ben altijd al verslaafd geweest aan duikboten ( Das Boot als je 8 bent is wel indrukwekkend! ) en hoop zelf ook een te kunnen bouwen.

Ik woon in het noorden van Nederland en het was me al opgevallen dat er aardig wat duikbootfanaten in het noorden wonen :)

Groeten,

Kor

Hallo Kor,

Ook van mijn kant welkom in deze hoek van de forum,hoever woon jij in het noorden van het land toevalig naar de kant van emmen zou wel leuk zijn,ik voel me zo alleen aan deze kant :cry: :cry:
ze lachen me gwoon uit als ik met de sub (lafayette) ga varen.

maar goed welkom :D :D

Wij lachen niet hoor Harrie.
We hebben je ook nog niet zien varen.

Trouwens welkom Kor.
Waar woon je ergens?
In september is er een treffen in Ekenstein

Hein

Bedankt voor het welkom :)

Ik woon in Winschoten, dat is vlakbij ekenstein. Dat moet lukken denk ik :)

Ik woon niet naar de kant van Emmen, maar zo te horen is dat ook maar goed ook :)

Groeten,

Kor

Hè Hein & Kor,

Het gaat er niet om hoe ik vaar (dat is ook nog niet alles :oops: ) maar met wat voor soort ding ik vaar dat is blijkbare nog al lachwekkend hier aan deze kant van het land dus ik hoop dat er meer mensen komen met dit soort boten is ook wel leuk.

---

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil zelf een Typhoon bouwen :)

We zien wel wie er lacht met zo'n groot zwart gevaarte 8O

hehehe

Groeten,

Kor

Back