hold last command

Op de DX8 bestaat failsafe "hold last command".
Er staat niet veel uitleg hoe het te programmeren maar voor zover ik het kan afleiden is de beschrijving hetzelfde als het normale binding proces.

Klopt dat als je normaal bind dat je dan automatisch ook hold last bind als je een receiver hebt die dat supporteerd?

Mijn receiver is een orangerx r800x 8ch.

Tijdens het binden worden de failsafe posities opgeslagen.

Bij een multi is het het veiligst om gas op 0 en besturing in het midden te zetten.

(ja, je crasht dan bij een failsafe, maar de quad gaat er niet vandoor om vervolgens schade aan derden aan te richten en hij vliegt ook niet in de fik omdat er motoren willen blijven draaien maar geblokkeerd worden (quad op zn kop bijvoorbeeld))

Hallo,

Bedankt voor uw antwoord.
Volgens dat ik gelezen heb ik in de manual is het juist het verschil tussen hold last en preset failsafe dat hij enkel bij preset failsafe de posities neemt die er waren op het moment van de binding.
Bij hold last neemt hij de posities van het last given command over (uitgezonderd voor de throttle).
Maar bij preset failsafe is er een aparte procedure beschrijving voor de speciale binding, die is er niet bij hold last
Vandaar mijn vraag of hold last de normale binding gebruikt?
Kan er hier iemand op antwoorden?

Je wilt echt geen last hold op een quad... stel je vliegt vol gas omhoog en verliest je bind dan blijft hij als maar omhoog vliegen net zo als je van je af vliegt blijft hij maar Door vliegen iets wat je niet wilt je wil juist dat hij naar beneden komt.. ik heb gewoon als te ver ga dat hij valt vind dit beter dan heb ik hem teminste terug inlaat van dat hij Door blijft vliegen van me af

Back