Holland Beker Mini DLG

Hallo,

Dit jaar staat dus F3K de eerste keer op de wedstrijdkalender en vliegen we dus voor een "officiel" NK in deze klasse.
Omdat de Mini's ook razend populair zijn (een mini is een DLG met maximaal 100 cm spanwijdte) wordt op de Limbo Cup
ook een aparte Mini competitie gevlogen. Theo is hetzelfde van plan tijdens de wedstrijd in Odoorn en ik vermoed dat ook de overige organisatoren wel een mini ronde zullen inlassen.
Echter deze Mini wedstrijden/ronden resulteren niet in een officiel nederlands "mini" kampioenschap.....

Om deze Mini wedstrijden toch een zekere status te geven heeft ondergetekende besloten een (wissel) beker beschikbaar te stellen voor de mini klasse. Deze Holland Beker zal uitgereikt worden aan die mini-vlieger wiens som van de beste 3 wedstrijden het hoogste is!

Hopelijk is dit een extra stimulans voor èn de mini-smijterts en de wedstrijd organisatoren om mini dit jaar definitief op de kaart te zetten !!

Arno

Arno, leuk initiatief hoor.
Ik heb vandaag (bij Sietse's mini) maar weer eens gezien hoe leuk een mini is, en qua vliegprestaties niet onder doet voor de échte jongens.

Dat betekent dus dat ik nu echt voor de 29[sup:f72025a8ee]e[/sup:f72025a8ee] mijn mini moet afmaken.
Ik krijg het druk... :(

hehe, hij is iets sneller een stippie dan een 1,5m bak, maar draait heerlijk :).

Top initiatief :D.
Gelukkig was die van het vorige niet officiele NK geen wisselbeker ;)

arno888 zei:
Hallo,

Om deze Mini wedstrijden toch een zekere status te geven heeft ondergetekende besloten een (wissel) beker beschikbaar te stellen voor de mini klasse. Deze Holland Beker zal uitgereikt worden aan die mini-vlieger wiens som van de beste 3 wedstrijden het hoogste is!

Arno

Top Arno!!! :D

crins zei:
Prima!
Nu wachten op de eertse mini-wedstrijd met een F3K-ronde?
;)[/quote

Hmmmmmmmmmmmm....
Vlgs mij bedoel je: de eerste F3K wedstrijd met een mini ronde :wink: :wink:
(tís maar net waar je de klemtóón legt)

Back