Holland Glide 2009

Aloha,

ik heb er zin. De eindsprint is voor mij ingezet. De vakantie is achter de rug en dan kunnen we weer stilaan aan vliegen beginnen denken.
Al een nachtje gedaan nog 4 en dan nog een weekje late doorspartelen en we zijn er weer voor een tijdje vanaf op het werk.

Dan hopelijk een week met superweer zo dat er nog wat serieus en regelmatig getraind kan worden en dan op naar Holland Glide, vanaf vrijdagmorgend. perfecte voorbereiding voor het BK waar ons (Belgen) nog een heel drukke september/begin oktober wacht.

Pintje of nen Duvel ... heerlijke BBQ (hoop ik toch) ma dat zal wel dik in orde zijn, om dan na een weekendje van "veel vliegen" (is natuurlijk relatief), het "verplichte feestje" 's nachts, moe maar voldaan op het einde van het weekend huiswaarts te keren met een ongelooflijke smile op mijn gezicht. (resultaat is hopelijk ergens achterin de middenmoot dan ben ik al lang tevreden)

Komen er nog mensen van het forum ? Kijken, vliegen ??

Greetz
Tim

Kijk, dat zijn de leuke 'opwarm' berichten. Ik ben ook al helemaal in de HollandGlide stemming aan het komen..... Zoals gebruikelijk doe ik ook dit jaar weer de score verwerking, dus nu druk bezig met het maken van de matix (de indeling)

Vooralsnog 131 deelnemers, dus een mooie ploeg vliegers. Zal idd wel weer een mooi feestje worden in de HG-hoek op de camping.

Groet
Winfried

toegang

Heb me laten inschrijven. Moet ik nog verdere aktie ondernemen of krijg ik nu automatisch toegang tot het veld?????

E-zwever.

Wanneer kom jij aan Pascal op de camping ???

Wij staan er al de week voorafgaand aan het weekend met de
kinderen in een vouwwagen dit jaar.

Zie je gauw

Het word weer gezellig

Zal de feest-tent weer zo'n beetje op dezelfde locatie worden opgebouwd op het AT-veld ?
Of zijn de bouwers een andere plaats van plan ?

Tot dan !! :D

Zo HollandGlide zit er weer op, twee dagen met prachtig weer en een wedstrijd die liep als een klok.

Voor mee info en de uitslagen: kijk op Holland Glide Intro page

Geert van Melick heeft een hele nette derde plaats behaald. Gefeliciteerd.

Philip Kolb heeft voor de derde keer op rij HollandGlide gewonnen.

Winfried

Back