Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil nog een 2de boot kopen als backup als de ene op zijn kop ligt , dan kan ik hem altijd na de kant duwen
De nieuwe boot die ik wil kopen draait zichzelf om als ie op z’n kop ligt.
Nu wil de catamaran nog snel achter weg driften in de bocht , denk te veel uitslag op het roer dit even aanpassen en proberen , en misschien nog iets met zwaartepunt klooien
Die prop op de video die had ik cadeau gekregen , niet geschikt voor speedbotenSAW is 100m (+150m aan beide zijden voor aan- en uitloop) heen en 100m terug, ovaal is 6min om ovaal met L/B 75m/15m. Jouw setup neigt naar ovaal Hydro 1/ A klasse. Waarschuwing: 6min duren lang en er wordt in deze klasse erg hard gevaren.
Tip 1. Zet er 's een 33mm, 34,5mm of 36mm prop op (beide 1,4 pitch).
EDIT: Je hebt er nu een heel bijzondere drieblads-prop op zitten. Gelukkig wel met meest gangbare draairichting. Kies wel voor een Hydro prop, bijvoorbeeld:
Eenvoudig te bestellen voor klein geld in Bussum (2brothersrc.nl).
- 33 mm x 1,4 Spoed, "K" Serie.
- 34,5 mm x 1,4 Spoed, "K" Serie
- 36 mm x 1,4 Spoed, "K" Serie
Thanks manZiet er goed uit en knap gedaan . Ook mooi om zoiets machinaal te kunnen maken
Grt tom
Juist daar had ik die besteld , maar had al gelezen dat die vaker flink water omhoog spuiten maar varen ho maar vandaar dat ik juist een site in NL zocht conrad en meerdere Rc zaken hebben wel propellers maar vaak staat er geen maten bijAlieexpres heeft ook veel al heb ik zelf nog niks besteld op dit hobby gebied.
Tik het in en .....vast een goed resultaat.
Ook niet prijzig .zo kun je misschien mooi kijken wat past bij jou boot
Grt tom
Thanks TomWauw man .zeker super man .ook gaaf gefilmd grt tom