Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
klinkt als een kabinetsformatie![]()
@Kristof: Deze RDS oplossing ziet er goed uit en het carbon sokje over de torsie as lijkt me inderdaad ook zeer goed. Wel een epoxy gebruiken dat hard genoeg word.. Misschien slim om het stelschroefje af te vijlen totdat deze niet meer uitsteekt. Bij aanraking met rohacell of regulier schuim kan de stelschroef het schuim vreten.
...de coupler heb ik op de draaibnk gemaakt en gevuld met 2 componenten plastic "liquid metal" genoemd en laten uitharden op de servo zodat de tandjes er alemaal mooi instaan .
Ha Kristof,
Ha Kristof,
Wat een prachtig project is dit!
Vraagje over jouw RDS oplossing.
Uit het citaat uit post 16 begrijp ik dat jij de tandjes in de coupler maakt door deze te vullen met liquid metal (epoxy?), en deze vervolgens op de servo te drukken?
Is dat het laagje wat te zien is op deze foto?
En hoe voorkom je dan dat je de coupler niet voorgoed vastlijmt zit aan de servo en/of de servo-as vastlijmt?
Groet! Patrick
het resultaat is een perfecte afdruk zonder spelling!
-kristof-
hi,
ik verwacht zo rond de 40 gram uit te komen , kan net ietsje lichter maar deze gaat ruim voldoen qua sterkte.
-kristof-
ik heb een servo tandwiel door 2 dunne plaatjes gestoken(1 ingewaxt) en daarop de coupler + liquid metal gedrukt . dus geen wax op het tandwieltje .
het zit er vrij vast op na uitharden maar met een dunne schroevendraaier kan ik er net tussen de 2 plaatjes om het los te maken.
het resultaat is een perfecte afdruk zonder spelling!
Jurgen,
Volgens mij is het Kevlar, maar komt het uit Rusland....
Dat heeft namelijk vaak een donker geelbruine kleur.....
Cheers
Bart
Hoi Kristof,
Zou je bovenstaande misschien kunnen verduidelijken met behulp van een fotootje (of twee)?
En nog een vraagje over de romp die je laat zien: is de neus gemaakt van kevlar of van basalt weefsel? Het ziet er zo donker bruin uit.
Greetz,
Jurgen
hi,
gisteren avond (zo rond 1 uur s'nacht's) de eerste zone v2 vleugel in de mal gestopt.
deze heeft een spread-tow d-box maar nog geen rds .
ik vrees enkel voor het gewicht , ik had namelijk meer epoxy nodig dan eerst ingeschat , maar omdat het nog maar de 2de vleugel is kan ik dit moeilijk inschatten.
(bij een romp lukt dat al iets beter)
foto's volgen.
-kristof-