Homepage voor MiniTR

Welke word heb je Bruno?
Ik dacht dat er in word een mogleijk heid was om te exporteren naar HTML.

Enne, zoals jullie blijkbaar al weten, zijn jullie niet de enigsten met een botte kop...
Sommige moderator(en) kunnen er ook wat van hoor.
Tere teentjes hier.
Kan ik za middag nog veilig komen kijken?

Niek zei:
Welke word heb je Bruno?
Ik dacht dat er in word een mogleijk heid was om te exporteren naar HTML.

Je kunt i.d.d. met recente versies van Word maar ook met OpenOffice een export maken naar HTML.
Van Word exports wordt je alleen niet goed, zeer veel onnodige opmaak codes.

@Bruno, begonnen met het omzetten van je word naar html.
deelresultaat is al gepubliceerd.

Loet Wakkerman zei:
Hallo,

Is het een idee om een aparte site te maken voor MiniTR.

Het idee is dat we daar dan tekeningen op zetten, het reglement, foto's van modellen en wat niet al.

Loet

Loet, is het de bedoeling, dat alleen MTR spul op zo'n site komt?
Dan moet het gebodene gescreend worden.

packard zei:
Loet Wakkerman zei:
Hallo,

Is het een idee om een aparte site te maken voor MiniTR.

Het idee is dat we daar dan tekeningen op zetten, het reglement, foto's van modellen en wat niet al.

Loet

Loet, is het de bedoeling, dat alleen MTR spul op zo'n site komt?
Dan moet het gebodene gescreend worden.

Nee, wat mij betreft horen uiteindelijk alle LB-klassen ergens een plek te krijgen, het liefst onder een noemer (homepage). De site www.lijnbesturing.nl is natuurlijk het schot in de roos..

Mijn idee was dat MiniTR nu erg leeft en er blijkbaar belangstelling is voor tekeningen, ideen e.d.
Om herhaling op het forum te krijgen van mensen die willen weten wat het reglement is of hoe een model eruit ziet is het m.i. erg makkelijk als je kunt zeggen: www.lijnbesturing.nl. Daar staat alles en heb je vragen die je daar niet beantwoordt krijgt dan kun je weer terecht op dit forum.

Op die manier blijft er hier meer tijd om te quoten met de botte bijlen techniek. :D :D :D

Marco heeft inmiddels twee verhaaltjes van mij op www.lijnbesturing.nl gezet. Een bouwen en vliegen verhaal over mijn model en een stukje over tankjes. Benieuwd of dit een beetje is wat jullie ervan verwachten, tips etc.

VrGr, Bram

Bram Anker zei:
Marco heeft inmiddels twee verhaaltjes van mij op www.lijnbesturing.nl gezet. Een bouwen en vliegen verhaal over mijn model en een stukje over tankjes. Benieuwd of dit een beetje is wat jullie ervan verwachten, tips etc.

VrGr, Bram

Ziet er erg goed uit, dit is inderdaad zoals ik het gehoopt had en zelfs meer dan ik verwacht had.

Misschien kan er nog een hoofdstukje "humor" bij. Denk aan stukjes van dit forum waar men 'te veel' :oops: quote. Nieuwelingen kunnen dan vast wennen aan de stijl van ons MiniTr-ers. :D

Loet Wakkerman zei:
Misschien kan er nog een hoofdstukje "humor" bij. Denk aan stukjes van dit forum waar men 'te veel' :oops: quote. Nieuwelingen kunnen dan vast wennen aan de stijl van ons MiniTr-ers. :D

Of een "How To" uitleg hoe je moet quoten op dit forum :P

Ik heb het antwoord hoe je kunt quoten zonder dat de moderator boos word
let op :lol:
op pagina 1 van homepage 3 e alinia staat ......
:P en op de 4 pagina ben ik het helemaal eens met de doelstelling in het 4 de antwoord die gegeven word door ...... :roll:
nou word ik er gek van dus quote.?¿ :lol:

woldlake zei:
Ik heb het antwoord hoe je kunt quoten zonder dat de moderator boos word
let op :lol:
op pagina 1 van homepage 3 e alinia staat ......
:P en op de 4 pagina ben ik het helemaal eens met de doelstelling in het 4 de antwoord die gegeven word door ...... :roll:
nou word ik er gek van dus quote.?¿ :lol:

Hu? :P :P :P

Back