Hond achtervolgt mijn stampede vxl

Psygho (Emil)

Forum veteraan
Wel grappig....
Tegen begin van de avond (tegen een uurtje 19.30 a 20.00) , deze gekke hond...

In het begin drect gestopt toen het beest blafte... Maar de eigenaar verzekerde me van dikke lol als ik de wagen niet al de hard liet rijden...
Kans op schade was er niet, hij zou niet bijten, en ik kan goed genoeg met de wagen overweg om het beestje niet te bezeren...

Annyway:

Laatst bewerkt door een moderator:
Normaal houd ik niet van dieren en rc spul, maar zolang de hond er echt plezier aan beleefd, ben ik er wel voor te porren....

Suffe beesten ook.....
Totdat je er een treft , van het type, als je toeterd sloop ik je kentekenplaat eraf.... (ken ze in de praktijk!)
En die pakt dan even je wagentje, brrrr:(, dan ben je mooi de sigaar....

Laatst bewerkt:
Ik had altijd al plannen om als ik een hond had om gewoon een bal aan mijn spoiler mount te maken maar zonder kan het dus kennelijk ook...

Leuke video!
Met onze micro-t's hebben we een tijdje in de huiskamer gereden 's avonds. Onze kat vond het géwéldíg!
Jakko

Hoi mensen, leuk dit te lezen. Ik heb speciaal een Stampede aangeschaft voor mijn hond, Ideale combinatie, hond kan haar energie kwijt en ik kan lekker rijden!
Filmpjes staan op youtube, weet alleen niet hoe je ze hier post..

knappe filmpje,

mijn hond moet van electro niet weten!

ze is er bang van!

vroeger had ik benzine wagens , en daar was ze ook zo zot van,

blijkbaar zit er in electro een geluid waar mijn hond niet tegen kan

Gewoon lekker rondjes rennen achter de HPI Baja 5b aan (best wel een tijd terug alweer ;)). Hond werd wel slimmer door later de bocht af te snijden om de Baja te pakken. :? :lol:

Laatst bewerkt door een moderator:
29068_391451451581_608521581_4608871_784267_n.jpg

:D

leuk, anders zit je dat stukje straat toch maar wat op en af te racen, das maar saai. Een hond op je hielen geeft wat spanning.

Back