honda civic

• Topicstarter Topicstarter beastpower
  • Startdatum Startdatum
Dit is gewoon een auto van nikko ofnie ? denk niet dat je er veel aan kan doen en verkopen brengt denk ik ook niet zo heel veel meer op denk ik ;)

...

ja dat is ie inderdaad een autovan nikko
hoopte dat je er nog wat mee kon.

jah het zou in prencipe wel kunnen maar het is meer een speelgoed auto laatmaar zeggen. als je een snelle auto wilt kun je beter naar de dichtstbijzijnde modelbouwwinkel gaan daar hebben ze wat leuker spul ;)

.

weet jij nog iets dan dat lekker snel gaat niet te snel kapot is en toch nog redelijk goedkoop is?
dan verkoop ik deze gwn voor een tientje ofzo en haal ik met wat geld erbij een nieuwe

woon in twello ehm tja
nitro= benzine toch?
ligt eraan gewoon beetje all around denkik :S

gemiddelde prijs voor een snelle auto zit je met een complete set togh wel zo rond de 2 a 300 euro he ? en als je iets wilt wat niet zo snel kapot gaat zal ik voor een elektro gaan, bij nitro heb je moet je veel afstellen en heb je veel gedoe mee ivm elektro. en nitro is brandstof ja ;).

en mischien is het een idee om eens bij een van deze winkels langs te gaan ?

Modelbouwwinkels.nl - Altijd wel een winkel in de buurt!

vaak staan er nog wel wat mooie aanbiedingen bij ;)

Nitro heeft meer werk en onderhoud nodig dan electro. Electro is gewoon batterij erin doen en rijden maar.

Dus je moet eerst kiezen:
Nitro of electro
onroad of offroad
je budget

Dan woon je dus best "kl*te" wat betreft modelbouwwinkels!

maar qua budget, als je vanaf 0 moet beginnen (dus ook geen zender e.d.) dan moet je al snel richting de 150-200 gaan denken

Heilige Koe, prima winkel haal er regelmatig wat, en je wordt altijd prima geholpen. Heeft vooral van Tamiya en Xray ook alle onderdelen op voorraad, met mijn rijkunsten ook mooi meegenomen;)

Heilige Koe, prima winkel haal er regelmatig wat, en je wordt altijd prima geholpen. Heeft vooral van Tamiya en Xray ook alle onderdelen op voorraad, met mijn rijkunsten ook mooi meegenomen;)
Ja precies het zijn me buren :P whaha. Maar ik rijd wedstrijden met mijn tt-01 e bij de club waar hun ook sponser van zijn en het is een prima winkel. Dus als je nog meer vragen hebt pm maar gewoon;).

Gr Max.

Waarom wil je weten waar Swolgen ligt, ik ben niet degene die een shop zoekt:)

ps. Swolgen ligt in de buurt van Venlo.

Back