Honey Bee FP Probleem

Ik heb het al een keer eerder gezegd maar zeg het gewoon nog een keer.
Wat kapot is VERVANGEN....
Lijm nooit draaiende onderdelen! Nou maakt dit niet zo heeel veel uit bij de hb fp toerental is niet zo hoog.
Maar als er iets afschiet berg je maar als je dit bij een serieuze heli zou doen ;) (als het los schiet heli is onbestuurbaar dus crash als gevolg nog meer kapot en ga zo maar even door bedenk zelf maar wat)
Zowiezo heel gevaarlijk om daar iets te lijmen op de kop.

Succes...
dezenx4.jpg

Ja je hebt gelijk maar ik weet dus niet hoe ik de paddle control frame moet vervangen, moet ik dan die schroefjes losdraaien waar de hoofdbladen altijd op geklikt moeten worden? (zie foto boven)

Laatst bewerkt:
Als je die hele center hub er af wil hebben dan moet je dat kleine ijzeren pinnetje door duwen onderaan die zie je wel zitten.
Als je bedoeld dat je dat plaatje met de oorspronkelijke twee balletjes wil vervangen dan moet je onder dat plaatje kijken daar zitten twee imbusjes onder die moet je los draaien en dan kan je je paddle stang eruit halen en dan zit hij al los.
En trek je die dan zo over de kop heen.
Als je dan weer een nieuwe paddle stang erop gaat zetten zorg dan dat ie weer mooi in het midden zit.
Dus je hoeft niet die schroejes boven aan los te schroeven want dan maak je alleen maar die lagers los haha.
Hopelijk is het duidelijk zo anders zie ik het nog wel terug.

Als je die hele center hub er af wil hebben dan moet je dat kleine ijzeren pinnetje door duwen onderaan die zie je wel zitten.
Als je bedoeld dat je dat plaatje met de oorspronkelijke twee balletjes wil vervangen dan moet je onder dat plaatje kijken daar zitten twee imbusjes onder die moet je los draaien en dan kan je je paddle stang eruit halen en dan zit hij al los.
En trek je die dan zo over de kop heen.
Als je dan weer een nieuwe paddle stang erop gaat zetten zorg dan dat ie weer mooi in het midden zit.
Dus je hoeft niet die schroejes boven aan los te schroeven want dan maak je alleen maar die lagers los haha.
Hopelijk is het duidelijk zo anders zie ik het nog wel terug.

dus dan moet ik vanaf de swash plate helemaal los gaan halen :S?

t klinkt misschien stom maar woont er iemand die er verstand van heeft in utrecht?

Haha zo moeilijk is het niet maar ik wil er niet voor naar utrecht komen je mag wel met je heli en onderdelen naar mij komen.
Ik woon in ede zie maar wat je wil doen ;) heb eventueel ook nog wel onderdelen liggen die je misschien nog meer nodig hebt....

Haha zo moeilijk is het niet maar ik wil er niet voor naar utrecht komen je mag wel met je heli en onderdelen naar mij komen.
Ik woon in ede zie maar wat je wil doen ;) heb eventueel ook nog wel onderdelen liggen die je misschien nog meer nodig hebt....

ede is wel te ver maar in ieder geval bedankt maar zou je misschien met paint een pijltje aankunnen aanwijzen waar die twee moertjes zitten die ik los moet hale? http://img352.imageshack.us/img352/2051/fotosvz0.jpg daar kan je afbeelding opslaan doen maar dat weet je vast wel, je hoeft het niet persé te doen maar dat zou ik wel erg op prijs stellen :)

maarja in ieder geval bedankt voor je hulp aangezien ik er absoluut geen verstand van heb, als het goed is krijg ik morgen nieuwe flybar, paddles, paddle control frame :)

ohja en btw ik wil vanaf de paddle frame los (vanaf die twee dingen die uitsteken met een spleet ertussen want die heb ik dus ook nieuw besteld
157yjjd.jpg

Laatst bewerkt:
laatste edit, ik heb alleen t bovenste deel eraf gehaald wat vast zat met inbusjes die twee dingen met spleten zijn nog oke dus die hoef ik denk ik niet los te maken, ik snap nu ook hoe ik de nieuwe er weer op zet morgen, bedankt!!

Laatst bewerkt:
Back