D
DGeronimo
Guest
Hallo allemaal,
ik heb onlangs, 2 maand al ondertussen, men aller eerste heli gekocht, een hbfp v2 gekocht. Nu ik ben nog een student en de zomer vakantie staat voor de deur en ik zou graag wat reserve onderdelen aanschaffen voor men heli. Ik zou dit via dealExtreme doen, omwille van de lage prijzen en dat is als student mooi meegenomen
Deze zitten al in men winkelmand:
Lipo: DealExtreme: $9.66 Esky EK1-0188 11.1V 800mAh Li-Po Battery Pack for Esky E020/E515A Helicopters
Lipo-alarm: DealExtreme: $3.61 11.1V Battery Alarm Buzzer for RC Helicopter
heat-sinks: DealExtreme: $4.24 E_Sky EK1-0223 + EK1-0224 Main Tail Motor Heat-Sink Set for Honeybee/CP2 R/C Helicopters
nu vraag ik mij af of deze blades geschikt zijn?
DealExtreme: $4.89 Black Blade for E_Sky CP2 R/C Helicopters
hebben jullie nog tips of andere zaken dat ik zou kunnen/moeten bestellen?
mvg,
Geronimo
ik heb onlangs, 2 maand al ondertussen, men aller eerste heli gekocht, een hbfp v2 gekocht. Nu ik ben nog een student en de zomer vakantie staat voor de deur en ik zou graag wat reserve onderdelen aanschaffen voor men heli. Ik zou dit via dealExtreme doen, omwille van de lage prijzen en dat is als student mooi meegenomen

Deze zitten al in men winkelmand:
Lipo: DealExtreme: $9.66 Esky EK1-0188 11.1V 800mAh Li-Po Battery Pack for Esky E020/E515A Helicopters
Lipo-alarm: DealExtreme: $3.61 11.1V Battery Alarm Buzzer for RC Helicopter
heat-sinks: DealExtreme: $4.24 E_Sky EK1-0223 + EK1-0224 Main Tail Motor Heat-Sink Set for Honeybee/CP2 R/C Helicopters
nu vraag ik mij af of deze blades geschikt zijn?
DealExtreme: $4.89 Black Blade for E_Sky CP2 R/C Helicopters
hebben jullie nog tips of andere zaken dat ik zou kunnen/moeten bestellen?
mvg,
Geronimo