Honey bee fp v2 onderdelen bestellen

• Topicstarter Topicstarter DGeronimo
  • Startdatum Startdatum
D

DGeronimo

Guest
Hallo allemaal,

ik heb onlangs, 2 maand al ondertussen, men aller eerste heli gekocht, een hbfp v2 gekocht. Nu ik ben nog een student en de zomer vakantie staat voor de deur en ik zou graag wat reserve onderdelen aanschaffen voor men heli. Ik zou dit via dealExtreme doen, omwille van de lage prijzen en dat is als student mooi meegenomen :)

Deze zitten al in men winkelmand:
Lipo: DealExtreme: $9.66 Esky EK1-0188 11.1V 800mAh Li-Po Battery Pack for Esky E020/E515A Helicopters
Lipo-alarm: DealExtreme: $3.61 11.1V Battery Alarm Buzzer for RC Helicopter
heat-sinks: DealExtreme: $4.24 E_Sky EK1-0223 + EK1-0224 Main Tail Motor Heat-Sink Set for Honeybee/CP2 R/C Helicopters

nu vraag ik mij af of deze blades geschikt zijn?
DealExtreme: $4.89 Black Blade for E_Sky CP2 R/C Helicopters

hebben jullie nog tips of andere zaken dat ik zou kunnen/moeten bestellen?

mvg,
Geronimo

Bladen voor een CP zijn over het algemeen niet geschikt voor een FP. Omdat een CP ook ondersteboven kan vliegen, moet het profiel symmetrisch zijn, en regelt een servo de instelhoek van de bladen. Bij een Fixed Pitch kan dit niet, en zijn de bladen met een profiel uitgevoerd dat alleen geschikt is voor rechtop vliegen.

ook oppassen met lipos kopen aangezien sommigen zeggen dat ze ze niet meer verschepen via airmail ;) je kan ook eens kijken op hobbyking.com hierbij betaal je wel verzendkosten maar het kan wel goedkoper uitkomen aangezien dealextreme hogere prijzen aanrekent om de gratis shipping te compenseren ;)

Ok, bedankt, nu weet ik ook het verschil tussen cp en fp :)
voel mij een beetje dom dat ik de lengte ben vergeten controleren :s

Het is al een beetje laat, dus het kan zijn dat ik er over kijk, maar kan het zijn dat er niets van esky op hobbyking.com staat? Ga morgen verder kijken, hopelijk klopt het niet van die lipo's :s

alvast bedankt voor de reacties

Als je sneller je onderdelen binnen wilt hebben dan uit Hong Kong - daarmee heb ik de ervaring dat het bijna drie, vier weken onderweg is - zou je eens kunnen kijken bij V-Nix, www.v-nix.nl, de prijzen zijn wel hoger, maar niet onoverkoombaar. Zij leveren vrijwel direct, mijn ervaring.

Back