Honey Bee FP

ja die bezorg kosten zijn wel rod maar ik bedoel het ook eigenlijk als je meerdere onderdelen gaat bestellen dan is het wel handig om die accu er gelijk bij te bestellen.
gr wessel.

ja daar heb je gelijk in, als er iets kapot gaat bestel ik gelijk alle dingen (+kleine dingen) erbij

trouwens heb je msn dat is wat makkelijker stuur in pm

Laatst bewerkt:
ow k ja ik lees die handleiding 1 2 3 door en dan weet ik het wel maar bij mij word alleen de adaptor warm maar las ik de accu er een uurtje in heb is die nog niet warm.

in het boekje staat dat als hij steeds warmer is dat ie bijna vol is en dat je de oplader eruit moet halen, die van mij werd warm na.. 30-60 min ong daarna heb ik wel een tijd kunnen vliegen maarja veel succes met je hbfp :P

hey maar ga weer moet stoppen van mij ouders ga nog ff buiten vliegen nu en jij ook succes met je hbfp:p

hey maar ga weer moet stoppen van mij ouders ga nog ff buiten vliegen nu en jij ook succes met je hbfp:p

net geprobeerd hij steeg niet maar dat kwam denk ik omdat ik hem maar 45+/- min had opgeladen? maarja ik laad hem wel een paar uur op en laad morgen meer weten! ook was een dingetje losgeschoten dat witte ding met stengeltje en mn rotorbladen vliegen er regelmatig af maar die hoor je er toch weer erop te kunnen zetten:cool: nog ff uurtje simme en dan morgen weer.

Ik heb toch nog best wel wat angst om hem hoger dan mn hoofd te laten vliegen en ik durf hem ook niet te lang te laten vliegen.. ik neem aan dat dit normaal is voor iemand die nog nooit heli gevlogen heeft en dan opeens een hbfp heeft?

Laatst bewerkt:
Zo hebben jullie eindelijk een eigen plekkie gevonden looooooooool :D

ja dat klopt je oet je gas op nul zetten en wacten tot dat het knipperend licht konstant groen blijft branden dan kan je gaan vliegen.
maar bij mij zijn ze er poas een keer afgevlogen en voor de rest niet meer maar ja het licht er ook maar net aan hoe hoog je gaat ik heb alleen nog maar binnen gevlogen en daar ga ik niet tot mijn hoofd maar vandaag als et windstil weer is ook een keer buiten vliegen heb al een zelfgemaakt helicopter platvorm zo dat die niet door het gras word schuin geblaen van zijn eigen wind.
dus ik denk daaro ook dat ik het savonds ga doen om een uur of 8 dan staat er maar heel weinig wind.

ja dat klopt je oet je gas op nul zetten en wacten tot dat het knipperend licht konstant groen blijft branden dan kan je gaan vliegen.
maar bij mij zijn ze er poas een keer afgevlogen en voor de rest niet meer maar ja het licht er ook maar net aan hoe hoog je gaat ik heb alleen nog maar binnen gevlogen en daar ga ik niet tot mijn hoofd maar vandaag als et windstil weer is ook een keer buiten vliegen heb al een zelfgemaakt helicopter platvorm zo dat die niet door het gras word schuin geblaen van zijn eigen wind.
dus ik denk daaro ook dat ik het savonds ga doen om een uur of 8 dan staat er maar heel weinig wind.

ik heb de hele nacht mn accu opgeladen en als ik volgas geef komt ie maar 2-3 cm boven de grond en dan slaat ie over de kop of ik neem gas terug.. lijkt net of ie overgewicht heeft maar ik heb gekeken elk stengeltje zit om t rondje en alles beweegt ook goed maar hij stijgt gewoon niet meer :(

kom anders ff op msn

Back