honey bee king 2 als 1e heli?

• Topicstarter Topicstarter <<hobbyist>>
  • Startdatum Startdatum
oke bestelling geplaatst :)

honey bee king 2 1x - Mode 2 - Kleur Geel
Main motor heat sink 1x
Main gear set Hardware set 2x
Plastic tail blade (white) 1x
Plastic paddle (white) 1x
Landingsgestel 1x
LiPo accu 11,1V 1500mAh 22C Deans 1x
LiPo accu 11,1V 2200mAh 15C Deans 1x
Tail Boom Set 1x
flybar 1x
HoneyBee King New Style Canopy 1x
Digitale servo 8g 1x
Hoofdrotor bladhouder Honey Bee King II 1x
Brushless Motor for Helicopter 3900KV + 25 A esc 1x
275mm Kunststof / plastic fiber bladen - Wit 1x
43T Poelie met riem+geleidingslagers 1x

ik kan nu al niet wachten :D

ben nu alweer en nieuwe lijstje voor carbon aan het maken, t schijnt dat dat plastic allemaal veels te flexibel is?

groet

Kun je beter nog mee wachten. Probeer eerst maar eens normaal te hooveren en niet om de vlucht bladen te hoeven vervangen, dan kun je rustig aan eens gaan denken aan upgraden maar 90% van de upgrades is eerder esthetisch dan functioneel. Ik kan het weten wat ik had mijn volledige King upgegraded en hij vloog er nauwelijks beter door. Enkel de 43T, 10T, HH gyro en BL motor zijn echt goede upgrades. Het CF frame is ook wel leuk maar best prijzig.

ja oke maar ik zag dit filmpje, [URL="
- Honey Bee King frame weakness[/URL] en dat heb je met carbon niet ;)

scheelt je uiteindelijk ook weer tandwielen en een hoop gekloot dacht ik

en zo'n frame kost 6 tientjes ofzo geloof ik, dat valt toch wel mee, voor carbon

nou zal ik de eerste tijd toch alleen maar hoveren en niet veel van de heli eisen maartoch.

groet

Laatst bewerkt door een moderator:
meeste helis hebben plastic gears. Denk eerder dat de vlieger in dat filmpje zijn lagers niet helemaal lekker had lopen.

En als je inverted crashed is het ook niet zo maf dat je hele frame gammel is :P

Laatst bewerkt:
welke vinden jullie hier eigenlijk beter? de king 2 2.4 met brushless of de belt cp?

en is de belt cp ook te koop als 2.4 set?

welke zouden jullie kopen?

wat ik ervan denk is dat de king 2 veel populairder en meer gehypet is maar dat de belt cp eigenlijk beter is.

p.s. king 2 is gister binnen gekomen :D wat een mooi ding is dat zeg :p vanochtend de boel ff ingelopen en gecontrolleerd(eerst de orginele motor maar eens slopen).

wegens omstandigheden kan ik nu ff niet verder gaan met trainen :celebrate: al is de verleiding wel heel erg groot

groet

maar welke is nou beter dan? de king 2 of de belt cp want ik heb de mogelijkheid de king 2 weer te verkopen waardoor ik dan de belt cp kan halen, die ziet er wel wat netter uit qua opbouw naar mijn mening, en hij is iets groter, waardoor hij ook stabieler vliegt denk ik

heb al 2 accu's af en toe toch zeker een minuut of 2 gehoverd. 0 x gecrasht. wel een paar iets te harde landingen vanaf 50 cm maar geen crash. na 2 lipo ladingen rustig op de grond en 2 ladingen af en toe in de lucht doet het motortje nog steeds. maar door alle nare verhalen erover durf ik er zowiezo niet verder mee de lucht in :-D

maargoed ik zit nu toch nog in de fase opstarten/bijna loskomen/en als alles goed aan voelt af en toe een voorzichtige poging wagen

maar plz ff antwoord op mijn vraag, anders gaat de king 2 natuurlijk weer weg en koop ik de belt cp

groet

Back