Honey Bee King V2 Skid op de FP

Ik heb het landigsgestel van de king gekocht voor mn op. Op aerotronic stond dat het ook op de FP kon dus hier ligt het naast me, maar ik snap dus echt niet hoe dit ding ooit erop moet. Ik heb 2 witte dingen waar de ijzeren dingen doorheen moeten (waar die op staat) en 2 schroefjes, die schroefjes kunnen door die witte dingen heen maar nergens in, in de fp heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe je hem moet bevestigen of ergens een handleiding?

Heb je ook een batterijhanger gekocht ?
Zonder deze batterijhanger kan je er niets mee.
Als je alles fatsoenlijk wilt bevestigen zal je ook deze hanger aan moeten passen, anders past het niet !
Alles staat beschreven op de site van Aerotronic.nl ;);)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het landigsgestel van de king gekocht voor mn op. Op aerotronic stond dat het ook op de FP kon dus hier ligt het naast me, maar ik snap dus echt niet hoe dit ding ooit erop moet. Ik heb 2 witte dingen waar de ijzeren dingen doorheen moeten (waar die op staat) en 2 schroefjes, die schroefjes kunnen door die witte dingen heen maar nergens in, in de fp heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe je hem moet bevestigen of ergens een handleiding?

Die 2 hele kleine schroefjes heb je nodig om te zorgen dat de 2 "ijzeren dingen" niet uit de "witte dingen" schuiven :D
Als je goed kijkt zit er in elk ijzeren staafje een gaatje :D:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back