Honey Bee King V3??

Hallotjes allemaal,

zoals jullie zien ben ik hier hartsikke nieuw op het forum dus kan misschien best een topic starten dat al gepost is maar:

Heeft iemand hier informatie over de nieuwe King V2?
Ben erg benieuwd wanneer deze beschikbaar komt.

Tot nu toe maar 1 (!) site gevonden waar je hem via pre-order kan bestellen.
E-sky Honey Bee King III

Op de Esky-site ook bitter weinig te vinden:
ESKY Hobby-http://www.twf-sz.com

Update: Zie nu eigenlijk pas dat de webshop (1e link) niet erg vertrouwelijk overkomt.
Op de kleine foto rechts onder zie je een gemodde king 2.

Laatst bewerkt:
v3

ik zie de king III hier nu ook voor het eerst ziet er leuk uit onder andere de giro en de motor beter dat die vervangen zijn laten we hopen dat we hem snel in nederland aantreven en wat hij precies gaat kosten dan. mischien dat aerotronic.nl daar binnen kort wel mee komt

groetjes fabian

Is er een rede dat bij sommige helis de flybar onder de rotorbladen zit, en bij anderen, zoals deze, erboven??

maakt niet uit dave als ze er maar op zitten;) de padels geven iets meer lift bij voor en achterwaartse beweging, als je schotelplaat naar voren heelt pit de rotorblad aan de achterzijde meer waar door hij achter meer lift krijgt dan voor op het zelfde moment zijn je padels dwars op je heli die op hun beurt =pit geven dus iets meer lift maat dus niet uit of ze nu boven of onder de hoofdrotor zitten

Oh ok.. Altijd al afgevraagd.. :p

Maareuh effe terug on track.. Die V3 ziet er leuk uit. Is ook dit weer een klasse 400?

De King3 word verwacht over ca twee weken bij Romafira in Weesp
Staat nog niet op zijn site maar ik heb er één besteld.
Weet nog niet wat hij gaat kosten
Denk rond de € 240,-
Heli53
Bram

De King3 word verwacht over ca twee weken bij Romafira in Weesp
Staat nog niet op zijn site maar ik heb er één besteld.
Weet nog niet wat hij gaat kosten
Denk rond de € 240,-
Heli53
Bram

Go Bram go Bram...

weet wel dat je ff moet bellen als je hem gaat halen.. gaat er een verstekelingetje mee :rolleyes:

Ja Edwin (rostie) Hij is binnen

Leuk als je even wil meekijken
Zullen we zaterdag even gaan proefvliegen en ook de CopterX laten voor vliegen
Ik haal je wel op, als mee kan

Heb hem ook net besteld bij Romafira te Weesp (€259,-)

De eigenaar van Romafira heeft hem even later "hoveren" in de achtertuin.

Wat een klasse apparaat!!

Moet eerlijkheidshalve ook toegeven dat de service van Romafira bijzonder goed is :-)
Helaas waren er een aantal reserve onderdelen niet op voorraad (levertijd 1 week) dus die haal ik volgend weekend op.

Heb hem ook net besteld bij Romafira te Weesp (€259,-)

De eigenaar van Romafira heeft hem even later "hoveren" in de achtertuin.

Wat een klasse apparaat!!

Moet eerlijkheidshalve ook toegeven dat de service van Romafira bijzonder goed is :-)
Helaas waren er een aantal reserve onderdelen niet op voorraad (levertijd 1 week) dus die haal ik volgend weekend op.

Inderdaad Mike(de eigenaar) is erg aardig en behulpzaam!

Ben ook daar begonnen met de hobby

De prijs zal na verloop van tijd ook wel gaan zakken denk ik. De V2 koste aanvankelijk ook rond de 200 euro en zie je al enige tijd rond 139 euro zitten. Wat ik me afvraag of de schaalrompjes van de V2 erop zouden passen.

Back