Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goed advies van RipD. En een andere motor is ook een upgrade, toch? Had deze vraag dan niet in je vorige, net een dag oude topic gekund? up-grade-de-moeite
Waar je trouwens ook al het advies had gekregen om de bestaande Honeybee draadjes door te lezen. Het is misschien even wat werk, maar anders blijf je vragen stellen die al lang zijn beantwoord, vrees ik...
Je kan dan het best wel e.a. veranderen zoals een zekering plaatsen en een direct-drive tail omdat de standaard dan niet genoeg vermogen heeft. Je hebt er immers niets aan als de 4in1 doorbrand of de staart het helemaal niet meer bijhoud.Is het mogelijk Honey bee v2 te upgraden met een krachtige motor.
Zonder van alles te moeten veranderen. En welke motor. Waar moet ik opletten.
Lekker kortaf hoor :|
Je kan dan het best wel e.a. veranderen zoals een zekering plaatsen en een direct-drive tail omdat de standaard dan niet genoeg vermogen heeft. Je hebt er immers niets aan als de 4in1 doorbrand of de staart het helemaal niet meer bijhoud.
Lekker kortaf hoor :|
leuk, maar zo is het meer meer spam dan reactietoch geen handig ding zeker
![]()
Is het mogelijk Honey bee v2 te upgraden met een krachtige motor.
Luuk
Tuurlijk is er wel een sterkere motor! De Xtreme 380 motor is ideaal, en is veel sterker dan de standaard motor. Ik heb hem ook op mijn HB gehad, en heb er ook een filmpje van gepost in het honeybee topic.Kort antwoord: nee
Lang antwoord: nee, want zoals chrisdv al opmerkt heb je ook een andere staartmotor nodig, en is het aan te raden je ontvanger te beschermen met die zekering, anders kan een crash duur worden. En heb je al veel met deze heli gevlogen? Anders eerst eens gewoon een beetje ermee leren omgaan, voordat je er een racemonster van wil maken. Anders wordt dit een dure en voor jezelf en anderen gevaarlijke hobby als je de controle over je heli verliest.
Is het mogelijk Honey bee v2 te upgraden met een krachtige motor.
Luuk