Honeybee cp3 beginnersprobleem

• Topicstarter Topicstarter roel71
  • Startdatum Startdatum
R

roel71

Guest
Ik heb natuurlijk de grote stap genomen om een cp heli aan te schaffen, voor dat ik wist wat een cp heli was .....

Nu heb ik met toch maar even verdiept in het heli gebeuren, en nu heb ik dus 2 stappen overgeslagen ( slim he ....

Nu heb ik ongeveer 4 keer nieuwe onderdelen laten komen. en ben het toch een beetje zat. oefenen in de achtertuin met een cp heli en traininggear is niet echt makkelijk zonder ervaring.

De heli krijg ik wel ongeveer 50 cm van de grond maar hij trekt alle kanten op behalve die wat ik wil .

Nu lijkt het me toch verstandig om terug te stappen naar een fp heli . Maar welke kan ik dan het beste nemen. Misschien is iemand op zoek naar een cp heli en heeft nog een fp staan dan zijn wel allebei geholpen.

Hmm, dan kan je beter wat dichterbij zoeken. Heb hier nog een mooie geupgrade Honeybee FP V2 staan die eventueel weg kon, maar opsturen doe ik liever niet.
Mvg

Wat zou je voor de heli willen hebben? Voor mij is opsturen geen probleem ..

Voor 100e mag hij weg met een hele boel spare's, 2lipo's en trainingskruis...
Heb de originele verpakking nog liggen dus daarin zou ik hem nog kunnen verzenden.
Je zegt het maar.
Mvg

heb je nog interesse in mijn cp honeybee 3, die vliegt me echt nog te moeilijk

Zou die bijhouden en opzij zetten tot je wat met de FP overweg kan, zo heb ik het gedaan met mijn Belt cp v2, die had ik in een opwelling gekocht en dacht er wel mee weg te raken ;-) Niet dus, ben me snel een Honeybee FP v2 gaan halen en heb zo leren vliege. Die honeybee gaat je heel wat crashkosten besparen en is op die manier z'n geld meer dan waard.

Is 100 euro de minimum prijs of valt er niog wat vanaf te handelen ??

100e is een mooie prijs volgens mij gezien wat je erbij krijgt. Heb de fuse-mod gedaan om de 4in1 te beschermen zodat die niet doorbrand bij een crash, je krijgt er nieuwe superblades bij en 2sets originele, een hele doos reserve links, tailmotors, bladeholders, 2lipo's,... kortom een hele boel om je de eerste crashes door te helpen. Canopy is wel een beetje beschadigd maar vind het de moeite niet om te vervangen. Heb hem verstevigd met wat tape. Als je wil kan je je hiermee nog lang zoethouden....

Back