honeybee king king v2 belt cp 2009 new version

zag dat er een nieuwe versie is van de honey bee king v2 voor 2009..
heeft iemand er al ervaring mee of gekocht en waar heb je die gekocht?
ben zelf in het bezit van de oude king v2 die ik persoonlijk vond tegenvallen om mee te beginnen...heb ook daarna een trex 450 se v2 gekocht en futuba fc7 fasst 2.4 ghx systeem.. werkelijk vliegt fantastisch.

Je haalt denk ik 3 heli's door elkaar, volgens mij is er nu de Belt-CP v2 (een Mhz en een 2,4Ghz uitvoering). En een King versie 3.

Beide heli's heb ik niet.
Ik ben er sterk over na aan het denken de Belt-CP v2 te bestellen, hoewel het misschien wel slimmer is om direct met een wat grotere aan de slag te gaan, een KDS 450 oid....

De E_Sky heli's zijn niet slecht, maar ook alles behalve top. Je moet altijd in je achterhoofd houden dat het "budget heli's" zijn, en nooit dezelfde kwaliteit zullen zijn als de heli's van de grote merken.
Maar ik vloog ook even met een King V2. Met een HH gyro er op, en een brushless motor ging hij nog best leuk. Alleen zat er een vreselijke speling op de kop.

Wat ik heb vernomen van de nieuwe serie E_Sky heli's, is dat ze nu standaard uitgerust zijn met een HH gyro. Dat vind ik een hele vooruitgang. Veel beginners kopen deze heli's. Voor hu n is het makkelijker als ze niet zoveel zorgen hoeven te maken om de staart.
Daar naast meen ik ook te hebben gelezen dat ze nu beide standaard worden geleverd met een brushless motor. Hele verbetering voor de King. De standaard motor van de King V2 heeft het bij sommige mensen een lange tijd volgehouden, maar bij sommigen een vlucht of 2. Samen met die nieuwe motor hoop ik ook dat ze een betere regelaar in de King hebben gedaan. Iedereen die met een standaard King V2 vloog zegt dat je beter gelijk op brushless over kan gaan, vanwege een slechte motor en doorbrandende regelaars.

Maar Amigo, van waar die interesse in deze heli's? Je hebt blijkbaar al een fantastisch model in je bezit. :)

Ik kan uit ervaring zeggen, net ingevlogen, dat de King V3 erg leuk vliegt, ook de kleine aanpassing ten opzichte van de v2 zijn goed.
Brushless motor, HH Gyro, Swashplate deels alu
Het blijft natuurlijk een budget heli maar vliegt hier uit de doos, heb hem alleen overgezet naar mijn mx-22, want die standaard zender vind ik niks.

Back