Hopf 700 neodym

Hallo, ik heb in m'n Mega Dragstar een Hopf 700 neodym zitten met een schroef van 42mm, dit alles op 12 cellen.:yes:
Mijn vraag is nu: Kan die Hopf 14 cellen aan, of is het niet aangeraden ivm de levensduur?:confused:
:sniper:

Hallo, ik heb in m'n Mega Dragstar een Hopf 700 neodym zitten met een schroef van 42mm, dit alles op 12 cellen.:yes:
Mijn vraag is nu: Kan die Hopf 14 cellen aan, of is het niet aangeraden ivm de levensduur?:confused:
:sniper:

Hi Bob,

Een 700 Neo trekt met twee vingers in de neus (als 'ie die had) een 42 prop.
Wij varen deze romp met 12 cellen en een 45K (of zelfs een op 45mm afgedraaide 48K) zonder problemen.
Met 14 cellen zou ik eerst bij de 42K blijven en de temperatuur goed in de gaten houden, als dat allemaal goed blijft, zou je jezelf eens kunnen laten schrikken met een 45K...

Voorwaarde is dat je afstelling en trim in orde is én dat de motor watergekoeld is.

Groeten, Jan.

OK Jan, er zat al waterkoeling op de moter, zal eens proberen met een 45mm prop.
Als dat voldoende resultaat geeft is het niet nodig om te proberen op 14 cellen. :teacher: Ik doe ook geen wedstrijden of zo, its just for fun!!!:banana:
Bedankt voor de info,
Groetjes Speedy bob.:snipersmile:

Back