hopf bestellen????

hallo
is er iemand die al eens bij hopf besteld heeft?
wil namelijk een boot bestellen maar begrijp niet 100% duits :(
is er iemand die me kan helpen?
alvast bedankt
greets

Hallo Bart,

Ik bestel bij Hopf altijd per fax, ik bel er de volgende dag even heen om te horen of de bestelling is aangekomen en wacht op het pakket met de rekening.

Als je belt met Hopf, houd er dan rekening mee, dat ze in Schwaben, ook geen 100% Duits spreken...

Als je een bankrekening in Duitsland hebt, kun je ook in de Shop bestellen.

Mail me anders even met wat je wilt bestellen, dan maak ik er wel een nette bestelling in het Duits van voor je.

Groeten, Jan.

pompebled zei:

Waarom dat?
Wir aktzeptieren folgende Karten: Visa - Master Card ( Eurocard )und American Express of met paypal.

Noah zei:
pompebled zei:

Waarom dat?
Wir aktzeptieren folgende Karten: Visa - Master Card ( Eurocard )und American Express of met paypal.

De laatste keer, dat in als klant wilde registreren, en via de shop wilde bestellen, liep dat vast op het niet hebben van een duitse bankrekening.
Misschien is Hopf inmiddels met z'n tijd meegegaan en kun je 'gewoon'per creditkaart o.i.d. betalen.

Groeten, Jan.

hallo
vreselijk bedankt iedereen, wou de hopf gozilla evo 3 mono 2 bestellen die was in promotie.
nu dus niet meer vind hem niet meer terug op de hopf site :(
(zal waarschijnlijk einde stock geweest zijn).
maar als ik iets wil bestellen horen jullie het zeker, ben nu aan het uitkijken welke boot het zal worden :)
m.v.g
bart

bart.m zei:
hallo
vreselijk bedankt iedereen, wou de hopf gozilla evo 3 mono 2 bestellen die was in promotie.
nu dus niet meer vind hem niet meer terug op de hopf site :(
(zal waarschijnlijk einde stock geweest zijn).
maar als ik iets wil bestellen horen jullie het zeker, ben nu aan het uitkijken welke boot het zal worden :)
m.v.g
bart

Gewoon even wachten, dan komt ie waarschijnlijk wel weer terug.
Tenzij het model er helemaal uit is, maar dat betwijfel ik.

Gr, Remmie 8)

bart.m zei:
hallo dat zou leuk zijn :D
bedankt
m.v.g bart

Of je mailt hem gewoon, vind zelf altijd dat de site van hopf niet al te duidelijk is! (dat er de ene keer iets wel op staat, en dan later kun je het niet meer terugvinde en zo)

Groet, Aad

pompebled zei:
Bedoel je deze?
http://www.hopf-modelltechnik.de/pr...=1069&osCsid=8bd2f39f6929bb8ac7bfa8cb80229bf2

De site van Hopf is altijd een rommeltje, meestal vind ik wat ik zoek, door het in te geven in het vakje 'Suchen'...
De Hunter is ook 'weg'van de site, maar als je dit in de zoekfunctie ingeeft, is 'ie er toch...

Rare jongens, die Schwaben...

Groeten, Jan.

hallo jan
ja die is het maar de prijs is terug gestegen,hij was 5 dagen aan 65 euro voor de set :D !
hihi inderdaad rare jongens.
groeten.bart

Bart,

1 tip :

VOORAL NIET !!!!! gaan mailen met Hopf over een bestelling/op voorraad zijn van.........
Je krijgt geen antwoord van hen.
Omdat ze per dag wel 400 mails krijgen met allerlei domme vragen, en er helemaal
gestoord van worden.
Gewoon thuis uitzoeken wat je allemaal wilt bestellen en gewoon een bestelling doen, en
afwachten. Kan even duren als iets niet meer op voorraad is.

Gerwin

solex zei:
Bart,

1 tip :

VOORAL NIET !!!!! gaan mailen met Hopf over een bestelling/op voorraad zijn van.........
Je krijgt geen antwoord van hen.
Omdat ze per dag wel 400 mails krijgen met allerlei domme vragen, en er helemaal
gestoord van worden.
Gewoon thuis uitzoeken wat je allemaal wilt bestellen en gewoon een bestelling doen, en
afwachten. Kan even duren als iets niet meer op voorraad is.

Gerwin

hallo ah ok bedankt gerwin! maar denk dat het ineens zal doorsparen worden voor de x -ray van H&M :wink:

Back