Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
pompebled zei:Als je een bankrekening in Duitsland hebt, kun je ook in de Shop bestellen.
Noah zei:pompebled zei:Als je een bankrekening in Duitsland hebt, kun je ook in de Shop bestellen.
Waarom dat?
Wir aktzeptieren folgende Karten: Visa - Master Card ( Eurocard )und American Express of met paypal.
bart.m zei:hallo
vreselijk bedankt iedereen, wou de hopf gozilla evo 3 mono 2 bestellen die was in promotie.
nu dus niet meer vind hem niet meer terug op de hopf site![]()
(zal waarschijnlijk einde stock geweest zijn).
maar als ik iets wil bestellen horen jullie het zeker, ben nu aan het uitkijken welke boot het zal worden![]()
m.v.g
bart
bart.m zei:hallo dat zou leuk zijn![]()
bedankt
m.v.g bart
pompebled zei:Bedoel je deze?
http://www.hopf-modelltechnik.de/pr...=1069&osCsid=8bd2f39f6929bb8ac7bfa8cb80229bf2
De site van Hopf is altijd een rommeltje, meestal vind ik wat ik zoek, door het in te geven in het vakje 'Suchen'...
De Hunter is ook 'weg'van de site, maar als je dit in de zoekfunctie ingeeft, is 'ie er toch...
Rare jongens, die Schwaben...
Groeten, Jan.
solex zei:Bart,
1 tip :
VOORAL NIET !!!!! gaan mailen met Hopf over een bestelling/op voorraad zijn van.........
Je krijgt geen antwoord van hen.
Omdat ze per dag wel 400 mails krijgen met allerlei domme vragen, en er helemaal
gestoord van worden.
Gewoon thuis uitzoeken wat je allemaal wilt bestellen en gewoon een bestelling doen, en
afwachten. Kan even duren als iets niet meer op voorraad is.
Gerwin
jaimy zei:dat is inderdaad een erg leuk bootje![]()
greetz jaimy