hopf-modelltechnik perikelen

• Topicstarter Topicstarter balsaplank
  • Startdatum Startdatum
B

balsaplank

Guest
Ik heb 21-10 een besteling gedaan bij bovenstaande firma .
Gelijk heb ik het bedag overgemaakt en toen maar afwachten .
29-10 krijg ik een mailtje dat mn geld is aangekomen
tot zover alles goed .......
Ik stuur via hun website een mailtje met de vraag wanneer ik mn spullen kan verwachten ......nooit een reactie gehad .
Nu net bel ik op om te vragen wat de verwachte tijd is dat ik mijn bestelling kan verwachten .
In mn goeiste duits natuurlijk.
Kreeg een vrouw aan de lijn die alleen iets mompelde dat ik maar ergens anders moest kijken of zoiets en verbrak de verbinding .

Ik hoop dat ik mn spullen nog ga krijgen , maar bestel nooit meer iets bij deze zaak .Erg klant onvriendelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je op de Duitse fora even zoekt, kom je meer van dit soort verhalen tegen; Hopf heeft goede spullen, maar klantvriendelijk is 'ie inderdaad beslist niet.
In het beste geval krijg je een grote bek en mag je er nooit meer iets bestellen (niet dat mij dat ooit ervan heeft weerhouden...)

De laatste tijd lopen de levertijden de spuigaten uit; ik bestel bij Hopf alleen de dingen, die via eBay verkrijgbaar zijn, die items zijn meestal op voorraad en zijn er binnen een paar dagen.

Sterkte!

Groeten, Jan.

Nou ja het was mn eerste en tevens mn laatste bestelling .
mijn Mach 1 project loopt in het ieder geval niet lekker zo .........voorlopig maar weer in de koelkast gezet , afwachten wanneer ik mn spullen krijg .

Back