Ik ben bezig met het inbouwen van een JetsMunt 140 BXL in een UltraFlash van een kameraad. ALs hoofdtank zal een CMJets Ultra Flas Main EVO Plus tank gebruikt worden. Ik ben aan het rondkijken voor de Hopper tank die ik wil gaan gebruiken. In mijn JTM XXX met VT80 gebruik ik één van 125cc als ik mij niet vergis. Ik heb die hier destijds via een forumlid aangekocht. Het is dezelfde als deze op de foto
Echter weet niet meer bij wie ik deze gehaald heb. Nu voor mijn VT80 werkt dit perfect en geeft mij dit in het slechtste geval 1/2min vliegtijd. Nu de 140 gaat meer verbruiken dan de VT80. Dient de tank grootte dan aangepast te worden in volume of kan dit gerust werken met deze van 125cc. De bedoeling is natuurlijk nooit om alles uit de main tank op te gebruiken maar je weet maar nooit.

Echter weet niet meer bij wie ik deze gehaald heb. Nu voor mijn VT80 werkt dit perfect en geeft mij dit in het slechtste geval 1/2min vliegtijd. Nu de 140 gaat meer verbruiken dan de VT80. Dient de tank grootte dan aangepast te worden in volume of kan dit gerust werken met deze van 125cc. De bedoeling is natuurlijk nooit om alles uit de main tank op te gebruiken maar je weet maar nooit.