Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo heeft iemand vliegervaring met de normale hornet CP. De motor is een speed 300 met een kontronik 400 regelaar, iemand suggesties wat betrefd cellen aantal vermogen lipo's.
Volgens mij kan je gerust kijken naar de suggesties die gedaan worden voor de Hornet 2.
3S lipo is wel zo'n beetje de standaard bij brushless. hoe dat met jouw motor zit kan ik je niet vertellen.
Voordat ik mijn Hornet CP met een brushless motor uitvoerde was de Hornet voorzien van de standaard speed300 in combinatie met een 3S lipo pakket. Zowel de KOKAM350 (30 gram), als de E-tech 700 (c.a. 50 gram) voldeden goed.
Door de hogere spanning van het 3S lipo pakket t.o.v. het 8 cellen NiMh pakket, is het aan te raden het motortje meer toeren te laten maken en deze daarom van het kleinste tandwiel te voorzien.
Note: Ik vind de Hornet CP het best vliegen met een flink hoog rotor toerental, ook de hekrotor, (wat overigens bij mij nog steeds niet optimaal is), wordt hierdoor een stuk beter bestuurbaar.
Heb met de hornet niet gevlogen heb dat klein ding toch maar verkocht. Ben te druk bezig met mijn scale project de heli heb ik alleen maar als decor boven de tv gehad.
Bedankt voor de reacties.