hornet onderdelen en edf-50 in nederland of dichtbij?

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door tobi-wan-kenobi, 19 dec 2002.

  1. ik heb inmiddels een maand geleden onderdelen voor mijn hornet indoor-heli bij vasco besteld maar geef het nu op, is er een andere dealer in nederland? ik heb ook een edf-50 nodig voor mijn top-secret heinkel 162 project... sneak preview...

    [​IMG]

    :D enig idee wie die verkoopt?

    groetjes, tobias.
     
  2. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

  3. Dirk

    Dirk Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 aug 2002
    Berichten:
    5.032
    Locatie:
    Baarn
  4. heren bedankt, ik heb het allemaal bij aeromicro besteld. de edf-50 met lc motor en drie rotors om een beetje te testen. 8)
    ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het hier is...
     
  5. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    bij mij normaal 5 a 10 dagen. Ik ben benieuwd hoe snel hij leverd bij jou laat eens wat weten.
     
  6. ok dan nog iets, multiplex pico 3/4 ontvangertjes met jst-stekkers, worden volgens mij niet meer gemaakt maar ik zou er toch wel erg graag 1 of 2 willen hebben, enig idee waar? zie ze bij ima niet op de prijslijst staan...
     
  7. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Misschien hebben de 2 broertjes bussum nog 1 of 2 liggen..
     
  8. niek, heb je misschien een email adres van 2-brothers?
    dank, Tobias.
     
  9. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Jawel, maar daar reageren ze 1x per kwartaal op...
    Kijk eens in de telefoongids.nl bij bussum.
     
  10. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Heb er afgelopen vijrdag avond naar gevraagd,
    Powerpete (2 berothers bussum) beweert gewoon
    aan onderdelen te kunnen komen.

    Sorry, vergeten te vragen naar de pico 3/4..


    Willem, IMA, verkoopt ook de EDF 50.
     
  11. ik zal de twee broertjes nog eens bellen, kreeg ze eerder niet te pakken. ik had de onderdelen besteld bij vasco maar heb er helemaal nooit meer wat van gehoord. ze komen nu van aeromicro, suits me, als ik ze maar heb.

    groetjes.
     
  12. Powerpete

    Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2002
    Berichten:
    1.343
    Locatie:
    Bussum
    Hi guys, inderdaad heb ik nog een of 2 van de Pico3/4 met jst stekkers liggen en ik geloof dat ze ook nog bij mpx te bekomen zijn, worden inderdaad niet meer gemaakt dus het zal wel opruiming zijn..

    Over de hornet onderdelen, ik weet niet hoe het zit maar de distributie voor nederland is als het goed is binnenkort in handen van Rapid hobby import, waar we elke week spullen van geleverd krijgen, dus dat moet wel wat vlotter gaan als voorheen.
    Ik weet niet de achtergrond waarom vasco de leverproblemen heeft en daar bemoei ik me ook niet mee, vraag het ze zelf eens...

    Je kunt het ook bij Bernd van modelbouw bloemendaal eens vragen

    EDF 50 kunnen we ook leveren is in principe geen probleem maar het lijkt wel of onze gewaardeerde collega´s steeds minder moeite voor hun klanten doen....................Peet.........................8)

    Tel no op www.2brothersrc.com
     

Deel Deze Pagina