Hot racing dealer die ook verzend naar NL

Cheeta

Forum veteraan
Wie weet een hot racing dealer die ook naar NL verzend??

ik heb een 10t 32p 5mm bore tandwiel nodig voor mijn motor.

alleen zij hebben deze zover ik kan vinden

De "vloeibare" , die zal ze ongetwijfeld op voorraad hebben (vorige week zelf 15t t/m 20T binnen gekregen) en verzenden kost maar 0,99 hele dollars..

Of je er nou 1 besteld of 100... ;)

Site ligt plat zie ik net ... Maar hou 'm zeker ff in de gaten ;)

oke. had de site gevonden inderdaad maar ligt plat. ik wist dus niet of die voor altijd plat lag of niet.

iemand enig idee hoelang die nog plat ligt?

Meestal is het maar voor hooguit een paar uur , er is het 1 en ander aan de site verandert dus mogelijlk is het gewoon wat onderhoud/aanpassingen.

Wat het bestellen betreft kan ik die site van harte aanbevelen :!:
Wat ze laten zien is er ook echt en het verzenden... Daar kunnen zelfs de Nederlandse shops niet tegenop ;)

Heb mijn bestellingen altijd met een dag of 7~8 binnen gehad.

Ze hebben alleen de 9T versie nog zag ik ... Maar mogelijk loopt de site nog niet helemaal lekker , had al een paar dode links via de site..

Het lijkt me sterk dat ze er daar al helemaal doorheen zijn , nog geen 2 weken terug hadden ze alle maten en zelfs in verschillende uitvoering...

Denk dat de nieuwe site nog niet helemaal lekker loopt.
Gewoon ff in de gaten houden ;)

hij komt eraan:

Home :: Traxxas :: E-Revo 5605 :: 10t Steel 32p Pinion Gear 5mm Bore
144 Table '.\liquidrc_1_3_8\products_to_categories' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
in:
[select p.products_id, p.products_model, p.products_price_sorter, pd.products_name, p.products_sort_order from products p, products_description pd, products_to_categories ptc where p.products_status = '1' and p.products_id = pd.products_id and pd.language_id= '1' and p.products_id = ptc.products_id and ptc.categories_id = '431' order by pd.products_name]

maar werkt nog niet op dit moment idd

Back