HotBodies Lightning Stadium Pro-R (Topic)

• Topicstarter Topicstarter Lars
  • Startdatum Startdatum
@Neoblader, mijn startsysteem is gewoon een trekstarter... kijken hoe dat gaat, anders stap ik over naar een startbox.

Ziet er gaaf uit die banden en wielen, waar heb je ze vandaan? evt link? :)

..maar het zal zeker weten minder goed rijden dan low profile mini pin banden! Deze banden zijn veel zwaarder en dat gaat je prestaties aantasten. Maar ieder zijn smaak en jij vindt ze blijkbaar erg mooi 8)

Vind ze mooi ja, daar blijft het bij :). Op m'n savage gaf het wel geweldig veel grip.
Voor het echte rijden heb ik proline crime fighters liggen.
Die er nu op zitten zijn proline 40-serie big joe's.

Tjeerd

Nog zo'n vette monsterchtige truggy :)
Had ik het geld maar...
Ik blijf dit topic volgen!

Heb hem vandaag opgehaald :) , morgen ga ik de uitlaat monteren en de kap spuiten.

Zal vanavond of morgen ff wat foto's plaatsen.

Gr.

Lars :wink:

Hier wat foto's met de motor erop, ga zometeen de uitlaat erop zetten en daarna kijk ik nog wel ff of ik de kap kan spuiten.

P1290263.jpg

P1290269.jpg

P1290270.jpg

3 woorden: mooi mooi en mooi.
Welke servo's ga je erop zetten?Ik zou gaan voor de thunder tiger/ace rc ds1015.
Specs:coreless motor, metal gears, alu heat sink case, 66 gr,14.5 k trekkracht, 0.108sec voor 60° bij 6V.
Ik heb em gisteren ook zelf gekocht maar ik moet nog een gat in de servohevel boren.
En maak een filmpje(als ie af is duh)

Greetz en veel plezier(wa nie moeilijk zal zijn)

Lars

Ik heb een Spektrum zender besteld bij Pk Racing, daarbij zat uiterraard een ontvanger, en er zaten ook 2 servo's bij. Een 5,5 kg en een 9,5 kg.
Dus die komen er dus op :wink:

Als ie af is komt er een filmpje maar dat duurt nog wel ff hoor.

Ik wist niet dat er bij standaart zendersets zon sterke servo's zaten.
Ach jah.Dan bespaar je ook weer wat he :D
Wie weet wat je met dat geld kunt doen...

Hmmm, ik zit even met een vraag... uitlaat gemonteerd etc. alleen nu moet het veertje om de motor heen om het spruitstuk niet los te laten schieten van de motor...

Alleen de motor is zo dik dat ik het veertje er gewoon niet om heen krijg.... Is hier misschien een handige manier voor?

Foto van het probleem en hoe de auto er nu uitziet (foto's beetje vaag omdat de camera nogal vaag is ingesteld)

P12902692.jpg

P12902691.jpg

P1290269-1.jpg

Punt tangetje en lekker veel kracht zetten, anders zo'n tandarts haakje gebruiken om de veer mee vast te pakken.
Wat voor motorsteunen heeft de winkel nu gebruikt?

Tjeerd

mooie auto lars!!

Er zijn speciale tools voor veertjes vast te klikken, maar lijkt me nutteloos. Met een goede punttang lukt het vast!

Nou.. na heel veel gevloek en wondjes op de vingers ziet ie er eindelijk op! :)

Waarschijnlijk woensdag/donderdag de nieuwe elektronica binnen, 1100Mah LRP ontvanger accu heb ik btw ook al gister gehaald.

Heb ook gelijk even de kap gespoten, ik doe daar nooit zo moeilijk over, dus gewoon lekker simpel en opvallend oranje! :wink: Met wat stickertjes natuurlijk.

kap.jpg

kap1.jpg

kap2.jpg

Mooie auto zeg! De aluminium onderdelen vind ik ook erg mooi. Ik zie dat je een standaard uitlaatje erop hebt. Niks mis mee, maar als je wat wilt gaan upgraden, zou ik de uitlaat vervangen door een betere. Dat zal je zeker merken in de prestaties 8) De JP2 is bijvoorbeeld een goede uitlaat.

Ben benieuwd hoe je kap wordt, dus laat de foto's maar komen als die klaar is!

* EDIT * dat is snel 8) Oranje doet het altijd goed vind ik, netjes!

Hoi Dirk-Jan, check even bovenstaande post, daar zie je de kap :wink:

*ook Edit bij mij Haha :wink: Je poste waarschijnlijk zelde tijd als ik

l4rsie zei:
Hoeveel kost de kit alleen???

Aangezien ik zelf aan RTR's en Kit's vrij goedkoop kan komen kostte deze Pro-R mijn zo'n kleine 450 euro, met alles wat er nu opzit en wat eraan komt is dit meer dan verdubbeld.

Back