HotBodies Lightning Stadium Pro-R (Topic)

• Topicstarter Topicstarter Lars
  • Startdatum Startdatum
ey lars,

Wat ga je er nog allemaal aan hop-ups voor kopen dan. Ik ben ze te spreken over aftermarktet materiaal van KHZ, zowel goede looks als stevigheid.
Lijstje van alle hop-ups die ik erop heb zitten.
King Headz hop-ups:
Front Steering Upper Plate
Front Aluminum Steering Knuckles
Front Aluminum Torque Rod.
Front Steering Bellcrank Plate
Rear Aluminum Torque Arm
Rear Aluminum Torque Arm mount (2)
Aluminum Radio Tray/Radio Box Connecting Plate
Aluminum Radio Tray Posts

Hot Bodies Hop-ups:
Rear Aluminum Toe-in block

Tjeerd

He Tjeerd,

Ik heb geen idee of ik er wel hop-ups op ga zetten hoor. Volgens mij is dat zwaar onnodig, zowel qua looks en performance.. er zit al zoveel alu op :wink:

Merk jij (veel) verschil sinds je al die onderdelen erop hebt?

Heb hem 2ehands gekocht van een grote winkel in amerika, Hij had hem opnieuw opgebouwd met wat tuningsdelen.
Heb wel voor de grap eens alle verstevigingshopups vervangen door de standaard onderdelen, en was toen duidelijk meer flex voelbaar in het chassis. Heb niet gereden met de oude onderdelen.

Tjeerd

Zender is binnen, servo's zitten erin... alleen ik mis weer van alles in de doos om alles werkend te maken dus moet maar weer eens lang MUCO Modelbouw.....

dus hoelang ben je nu al bezig geweest om die auto rijdend te krijgen? volgende keer maar meteen naar de winkel zeker? :wink: geintje, strakke auto geworden en benieuwd naar je rij-ervaringen. Welke koppeling is er nu ingekomen?

Als ik wou had ik hem binnen een week rijdende maar het heeft totaal geen haast.... zit nu 3 schoens HPI koppeling op.

Nouu.... servo's zitten er nu goed in, alles werkt prima :)

Moet nu alleen nog alles even goed afstellen/trimmen met de zender (vrij ingewikkeld met zo'n spektrum :? ) en nog ff vinden waar de antenne geplaatst moet worden!

Tjeerd, heb jij toevallig antwoord op mijn laatste vraag :wink:

bijnaklaar5.jpg

bijnaklaar6.jpg

Back