HotBodies Lightning Stadium Pro-R (Topic)

• Topicstarter Topicstarter Lars
  • Startdatum Startdatum
L

Lars

Guest
Aanschouw:

PC110112.jpg

PC110113.jpg

PC110114.jpg

PC110115.jpg

PC110116.jpg

PC110117.jpg

PC110119.jpg

PC110120.jpg

PC110121.jpg

PC110122.jpg

PC110123.jpg

Ik zit nog te twijfelen welke motor ik erin zal doen, de OS Max .30 VG (5.0cc), of de LRP Z.28R (4.6cc). Tips zijn welkom!

Gr. Lars

superrrr mooie wagen.
zijn al dat carbon en allu standaart..?

Ja dat is standaard. Zoals je kan zien komt hij ook net uit de doos 8)

Denk ook eens aan een race .21 motor zoals de Ninja B021 of een RB. Die kosten rond de 300-350 euro en dan heb je ook serieuze power en langere rijtijd. Anders is een RB TM928 ook nog te overwegen. Die blijkt ook ongelooflijke kracht te hebben.

mooie bak man ;)

dat alu en carbon is inderdaad standaard bij de pro versie.

Tjeerd

Jep, alles aan de auto is standaard. :)

@Dirk-Jan, dat zijn idd goeie motoren, alleen aangezien ik met deze wagen geen wedstrijden ga rijden wil ik het wel extreem maar niet TE extreem. ;)

Spoiler erop:

PC110133.jpg

PC110134.jpg

PC110136.jpg

Mooie auto!
Ik rij zelf met een Hot Bodies Lightning sport 2 buggy met de standaard gemonteerde .26 motor en deze levert voor recreatief gebruik naar mijn idee ruim voldoende vermogen. Ik heb gehoord over gebruik van een hpi k4.6 h.o. in een Hot bodies buggie en dit moet echt hard lopen maar ik heb deze auto zelf nog niet zien rijden.

@kattekamp, ik heb het overwogen om met de standaard Hotbodies te rijden, goede motor met voldoende vermogen, maar ik denk dat 'ie toch te licht is voor zo'n auto als deze.

Ik heb (denk ik :)) mijn keuze al gemaakt, het word de OS Max .30 VG. Die heeft een cilinderinhoud van 5,0cc en doet het zeer goed in Truggy's heb ik vernomen.
De LRP blijkt een wat grovere motor te zijn die meer geschikt is voor Savage's etc.

Gr. Lars

ziet er goed uit Lars ;). nou snel dat motortje kopen, inrijden. en dan lkkr bashen. :) laat dan wel foto's zien als tie vies is :P.
veel plezier dr mee ;)

groeten,

Ruben

Even een vraagje, aangezien ik Rc auto's en benodigdheden goedkoop kan krijgen ben ik toch nog benieuwd of iemand hier misschien één of meerdere verkoopadressen heeft waar ze de OS Max .30 VG motor verkopen.
En dan ben ik voornamelijk op zoek naar Nederlandse, Belgische of Duitse winkels, want wat de motor mij gaat kosten als ik hem uit Amerika haalt dat weet ik al (280,- euro)

Kon zelf vrijwel niks vinden...

Gr. Lars

zie ze op ebay staan voor zo'n 170 euro komen ook uit amerika.

Tjeerd

Ik had net een mailtje gekregen van een andere forumgebruiker daar kreeg ik de link naar E-bay :)

Hij is idd een stuk goedkoper!

Ik zou sowieso met een lrp, ninja of rb gaan rijden. Van alle 3 veel goede berichten gehoord.

Weet je inmiddels al welke motor je gaat nemen?

dan kan je ook gaan voor een SH.28, super goedkoop te vinden op ebay en is dezelfde motor als de LRP.28 spec2, zelfde fabrikant aleen ander merkje erop. ik ben er wel over te spreken

Tjeerd

graag gedaan..schijnt een erg goede motor te zijn. Ik vond de opmerking in zijn conclusie ook erg leuk: Het minpunt is dat je geneigd bent om erg grote sprongen te gaan maken omdat je toch genoeg vermogen hebt en dat bevordert je rondetijden niet....alsof je met een ferrari in een 45mph zone rijd...

Ja hij praat idd positief over de motor, das goed om te horen! ;)

Ik denk dat ik de motor HIER ga kopen.

rc_mall heb ik ook wel eens iets gekocht, is erg goede zaak. prijzen zijn ook netjes.

Tjeerd

RC-Mall:
Daar komt volgens mij ook m'n SH .28 PRO motor vandaan. Goede service en snelle levering (weekje ongeveer).

En mocht je twijvelen over de motorkeuze, dan kan je ook nog een keertje hier kijken voor een (klein) overzichtje van motoren: http://www.truggy.nl/e107_plugins/content/content.php?recent.50
Laatste dagen heb ik er niks meer aan toegevoegd in verband met school. Maar vandaag of morgen ga ik er weer motoren bijplaatsen.

Back