Hotelicopter, vliegend hotel, nep of echt???

Goede grap of zie we deze binnenkort in het luchtruim?

• Total voters
    18
Zeg jij het maar... Echt of niet???

Hier de website

hotelicopter_terminal_sm.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha.. wil je daar daadwerkelijk een antwoord op hebben?

Laat ik het zo zeggen, het idee op zich zou uitvoerbaar zijn maar ERG prijzig zijn.

Een organisatie die dat zou kunnen betalen, zou ook een correct functionerende website kunnen betalen.

Nog 1 dag tot 1 april, ik denk dat ze per ongeluk 1 dag te vroeg zijn ;)

Het eerste vliegende hotel was toch die Zeppelin die een lijndienst onderhield tussen Berlijn en New-York........na het ongeluk met de Hindenburg dus niet meer.

Leukje 1 april grap, maar net niet genoeg uitgerijpt.

En vandaag is het 1 apil...

Haha, weinig discussie hier, in tegenstelling tot de rest van de wereld (vele kamers zijn er geboekt :hammer:).
Het ontbreken van "echte" foto's en het slechts een paar maanden voor de eerste vlucht bekend worden van een project met deze omvang was eigenlijk al genoeg bewijs :yes:

Het blijkt een stunt te zijn van yotel (YOTEL Overview), hoewel het (nog) niet op hun site te vinden is. Hun kamers vertonen wel opvallende vergelijkenis met de hotelicopter :mrgreen:

Telegraaf NL
Techmadly
Gadget site

Wel een erg geslaagde grap, tienduizenden aanhangers op Twitter en Hyves en vele boekingen (waarschijnlijk komen de details ook nog wel beschikbaar).

Nee, techniek is ver genoeg dat een heli kan hooveren en vliegen zonder bestuurder.

Nee, techniek is ver genoeg dat een heli kan hooveren en vliegen zonder bestuurder.

De techniek is idd zover, echter zal de eerste onbemande passagiersvlucht nog wel even op zich laten wachten, ik ben zelf piloot in opleiding en wij hoeven de eerste 20 jaar (iig!) ons nog niet druk te maken om een onbemande vlucht, de techniek is er al jaren maar de gemiddelde burger zal nooit in een onbemand toestel stappen. Zelf niet in deze zeer geslaagde grap van een hotelicopter!? LOL

Back